Petrine Besvaret Maj 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2009 Der er rigtig mange lande hvor man kan nøjes med et.. Har en liste et eller andet sted. Skal lige finde den. Jeg skrev sidste år til alle de lande jeg kunne tænke mig at besøge Ja tak til listen Synes godt nok det er uoverskueligt, og så kombineret med at reglerne bliver ændret så tit - men jeg må lokke søster ud at rejse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2009 Rusland 1 (i championklasse) Luxemburg 1 (i championklasse) Sverige 1 Norge 1 Finland 1 Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac Estland 1 Letland 1 Cypern 1 i championklasse Georgien 1 cac Gibraltar 2 CAC Grækenland 3 CAC Kroatien 4 CAC Litauen 1 CAC Polen 3 CAC Rumænien 1 cacib Slovenien 4 CAC Tjekkiet 4 CAC Østrig 4 cac 3 dommere Schweitz 4 CAC Ungarn 4 CAC Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2009 Wauv og tusind tak - må vist på interrail eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2009 Wauv og tusind tak - må vist på interrail eller noget Jeg vil med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2009 Jeg vil ikke med på interrail. Jeg vil kun til Gibraltar. Det ville dog være det mest absurde, at ens hund var champ i Gibraltar...og det var det ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2009 Jeg vil ikke med på interrail. Jeg vil kun til Gibraltar. Det ville dog være det mest absurde, at ens hund var champ i Gibraltar...og det var det ! Hvis man nu tager meget på ferie der...:hmm:......så kan man jo liiiiige så godt nuppe et championat med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 (rettet) Rusland 1 (i championklasse) Luxemburg 1 (i championklasse) Sverige 1 Norge 1 Finland 1 Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac Estland 1 Letland 1 Cypern 1 i championklasse Georgien 1 cac Gibraltar 2 CAC Grækenland 3 CAC Kroatien 4 CAC Litauen 1 CAC Polen 3 CAC Rumænien 1 cacib Slovenien 4 CAC Tjekkiet 4 CAC Østrig 4 cac 3 dommere Schweitz 4 CAC Ungarn 4 CAC Malta 2 CAC I Tyskland skal du i øvrigt have 5 VDH-antwartschaft for at blive VDH-CH (Dortmund tæller dobbelt) For klubchampionatet 4 CAC men i 3 forskellige länder. Redigeret Maj 11, 2009 af chr68866 stavefjel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken. Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken. Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt? har du ikke fået rosetter nok denne week-end Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!! (er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!! (er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!) Så det du siger er at jeg bliver nødt til at disse manden og troppe op på næste skue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Jeps, men er villig til at bytte med boxer-tingen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Jeps, men er villig til at bytte med boxer-tingen. :5up: Så tager jeg ulve-tingen i november? -og det faldt ikke sammen med nogen spaniel-ting? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 :5up: Så tager jeg ulve-tingen i november? -og det faldt ikke sammen med nogen spaniel-ting? Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved. Så blev det en aftale. Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst? Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)! [ATTACH]9576[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2009 Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved. Så blev det en aftale. Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst? Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)! [ATTACH]9576[/ATTACH] Jeg elsker handlerbussen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts