Gæst Aussies for ever Skrevet Maj 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2009 Hyrdning er ,udover lydighed, jo en af mine store interesse, så selvfølgelig skulle Ronja "hilse" på de lodne dyr. Hun er ikke et så stort naturtalent som min "mini Aussie" Lyssa, men er bestemt interesseret og helt (endnu ialt fald) styrbar på fårene. [ATTACH]9731[/ATTACH] [ATTACH]9732[/ATTACH] [ATTACH]9733[/ATTACH] Efter endt træning skal man selvfølgelig have en guffer [ATTACH]9734[/ATTACH] ... også en ordentlig krammer [ATTACH]9735[/ATTACH] Vi fortsætter "træningen" indtil hun er fuldstændig tændt og har forstået grundprincipperne - også holder vi en lang pause, hvor vi koncentrerer os om lydighedstræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Hun er altså en flot tøs, hende Ronja Alt det der med fårene har jeg ikke forstand på, men det lyder da meget godt Og hun er daaaajlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Hvor er hun fiiin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Åh har set en hyrde-hvalp der så får for første gang, det sætter virkeligt gang i tankerne om arv og genetik, fuldstændigt facinerende - det lille myr der driver de store uldtotter rundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Ih hvor er hun dygtig, jeg havde altså tagt min jakke og var skredet, hvis jeg havde den størrelse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Det er så imponerende at se sådan noget hyrdning. Ronja er bare en smuksak. :hjerte: Hører hendes farve til sjældenheder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Hører hendes farve til sjældenheder? Nej, den er ikke sjælden. Den kaldes blue merle og findes hos en lang række race, f.eks. Collie, welsh corgi, gravhund, Grand danoire (staveplade?) mv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Dejlige hyrdebilleder :hjerte: Jeg kunne så godt tænke mig at se Indy på får.... Der er hundrevis nede ved kirken nu, og hun kigger så nysgerrigt på dem, hun ved nok at hun burde l¢be rundt derinde og "hjælpe" dem rundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Hvor er hun fin - jeg glæder mig til at møde hende i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 Hvor er hun fin - jeg glæder mig til at møde hende i morgen. I morgen? Får jeg skønheden at se? Uha, glæder mig helt vildt (med mindre Tyson har dobbeltdate i morgen, den don juan :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts