Gæst Loke Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ku' godt tænke mig at få et overblik over hvor mange vi er der er aktive herinde Så, hvem er aktive?? I AM! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Tror godt vi kunne være flere I må gøre lidt reklame rundt omkring på nettet hvor I kommer :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 ja, jeg er da aktiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er en smule aktiv For at banke et forum op skal der skrives, der skal svares og vi skal byde velkommen Jeg synes der er sket meget her medens jeg har været her, i starten var her dælme stille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er her også .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nordlys_dk Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg kigger da også ind fra tid til anden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er her da også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karen Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er her også, men kun når jeg syntes jeg har noget at byde på. Men det er dejligt der er kommet mere gang i skriveriet her inde. Hilsen Karen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bangkeaw Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Folk der ikke har eller har haft hund, ja de gider ikke at hoere paa mig, da jeg kan snakke hunde i timevis......sa ja, jeg er her ogsaa.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Siden jeg oprettede mig som bruger sent i aftes, må jeg vel også gå ind under betegnelsen 'aktiv skriver' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Nu har jeg lagt et link her til på min hjemmeside. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er også aktiv (Jeg synes du er blevet meget kønnere siden sidst jeg loggede ind, Bangkeaw ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Tja det sker da at jeg skriver et indlæg eller 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Vivi skrev: Jeg er også aktiv (Jeg synes du er blevet meget kønnere siden sidst jeg loggede ind, Bangkeaw ) Lidt hårfarve og selvbruner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mariesvita Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er da også nogenlunde aktiv - altså på nær når jeg har en lille Vita liggende i min seng(ååååh det er hyggeligt) eller drager mod nord for at gå med Vita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er her også men jeg er nok ikke så aktiv som jeg burde med at skrive, men jeg læser de fleste indlæg. Jeg svarer bare kun når jeg syntes jeg kan bidrage med noget. Som ny hunde ejer så er det bare ikke så tit, men så suger jeg til gengæld til mig alt det jeg kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Annette Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 HALLI HALLO Jamen jeg er her sørme da også, det er en meget behageligt forum og være i så jeg tjekker dagligt om dr er sket noget nyt Er jo ny herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SloBo Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Jeg er aktiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jenna Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 Og hvad er så aktiv i forhold til halv-aktiv eller slet ikke aktiv Jeg mener selv jeg høre til halv-aktiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2008 jeg er her da også rimelig tit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Januar 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2008 jenna skrev: Og hvad er så aktiv i forhold til halv-aktiv eller slet ikke aktiv Jeg mener selv jeg høre til halv-aktiv Den hopper jeg med på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2008 Jeg kommer også forbi fra tid til anden :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2008 Også aktiv! Men for dælen der sker meget når man bare har været væk et par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2008 Citat Også aktiv! Men for dælen der sker meget når man bare har været væk et par dage Så prøv at være væk i 3 uger Stolt halv-aktiv wanna-be hundeejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mille07 Besvaret Januar 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2008 og jeg er skam også aktive. :wink: Det må man jo være, når man er så uerfaren som mig. Godt med et sted, hvor man kan få nogle gode og brugbare råd og hvor tonen er pæn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts