guanomo Skrevet Maj 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2009 http://www.slide.com/r/GAxNPTRI4j84L8mi7A-hgUSgJSwEaNT2?previous_view=mscd_embedded_url&view=original Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 Det fungerer fint, der var en masse fine billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 Det vil sige, at det fungerede fint, nu ser dit link bare underligt ud Og i mens jeg skrev, så rettede du det åbenbart igen ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 Jeg prøvede øverste link og det virkede fint :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 Det vil sige, at det fungerede fint, nu ser dit link bare underligt ud Og i mens jeg skrev, så rettede du det åbenbart igen ;o) Jeg prøvede øverste link og det virkede fint :5up: Jeps, det øverste virker nu, prøvede flere forskellige ting, ville have det til at være i tråden og ikke bare linke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts