bernerazuro Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 ja du kan bruge dutten i begge ender :slem: Jajaja, du er mææægtig sjov Ligger det bare til mænd? :hmm: Det gør det vist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg fandt lige et gammelt billede I diverse bøger kan jeg læse at det er hjernegymnastik, når hunden skal forsøge at få en godbid frem fra et sted der er svært tilgængeligt. Så jeg tog en papkasse og lagde en godbid ned i, derefter tapede jeg papkassen sammen, og så var det op til Baldur at få godbidden ud. Dette er til dags dato stadig Baldur's yndlingsleg, men hvor meget hjernegymnastik der er over at splitte en papkasse ad, ved jeg nu ikke helt :blink: Og 10 minutter efter billede er er taget, kan man så se mig rende rundt og samle papstykker op :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Sikke en smart idé med keglerne :5up: Den skal prøves. Mælkekarton var der desværre en hvalp som døde af for ikke så længe siden. Den stak hovedet der ind og blev kvalt Skal lige siges at den var uden opsyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Her er et klassisk hjerne´VRIDNINGS billed af Aslan Hårh, den er godt nok lille sådanen tissemyre. Hvordan mon den kan bære mere end sin egen vægt? Hvorfor mon den ALTID kravler rundt lige der? Den ser lidt underlig ud, nærmest delt i to:confused: Den er lidt ligeså underlig som den sorte bille jeg så forleden, den kildede mig på næsen. Det er også lidt underligt at jeg næsten ikke kan smage dem når jeg spiser dem! Puha, livets meget vigtige spørgsmål tager pusten fra mig, jeg må nok hellere lige tage en morfar Ha ha livet i sig selv er trættende for Aslan. Alle disse spørgsmål, der kan presse sig på i løbet af dagen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 dygtig Aslan... og endnu mere dygtig Buddy... :5up: På trods af, at vi laver hjernegymnastik nærmest hver dag har jeg faktisk ikke rigtigt nogen billeder af det... Det må jeg da vist helllere få gjort noget ved :hmm: Hørt. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Hvor var Lucky dog en fantastisk smuk cavalier Tak, det synes jeg også selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 så skidt da [media] [/media] :klap: Hvor er han dygtig, og han er faktisk mere rolig og fattet, end jeg havde forestillet mig, at han ville være, hvis han fik sådan en opgave. Nok fordi jeg mest har set ham tumle rundt i leg o.lign. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg fandt lige et gammelt billede I diverse bøger kan jeg læse at det er hjernegymnastik, når hunden skal forsøge at få en godbid frem fra et sted der er svært tilgængeligt. Så jeg tog en papkasse og lagde en godbid ned i, derefter tapede jeg papkassen sammen, og så var det op til Baldur at få godbidden ud. Dette er til dags dato stadig Baldur's yndlingsleg, men hvor meget hjernegymnastik der er over at splitte en papkasse ad, ved jeg nu ikke helt :blink: Og 10 minutter efter billede er er taget, kan man så se mig rende rundt og samle papstykker op :blink: Så havde du jo billeder alligevel. :banan: Det er også lige meget om hvor meget hjernegymnastik, der lige er i det, bare hunden har det sjovt, og at det selvfølgelig er noget han må ødelægge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Sikke en smart idé med keglerne :5up: Den skal prøves. Jeg tog også på et tidspunkt to kegler, og smed et lille stykke legetøj ind i og tapede dem sammen med noget bredt tape. Det var så min venindes hund, der fik den, for Buddy havde højst tænkeligt bare splittet den i atomer, men hendes hund er noget mere fattet til sådan en opgave, og han fandt faktisk ret hurtigt ud af, at han skulle rive tapen af, for at komme ind til legetøjet. Underholdene var det, at se ham pakke den lige så fint ud. Mælkekarton var der desværre en hvalp som døde af for ikke så længe siden. Den stak hovedet der ind og blev kvalt Skal lige siges at den var uden opsyn. Øv nej dog. Hvor er det skrækkeligt. Jeg kunne gudskelov aldrig finde på, at give sådan noget uden at hunden er under opsyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 så skidt da [media] [/media] Hvor gør han det bare godt, jeg havde nok forventet at han var mere som Baldur på det område, men han er jo helt rolig og velovervejet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Her kommer lige lidt af Bananna, som er igang med sin doggy smart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 og de sidste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg har ingen billeder af det, men igår udførte Karla en yderst vanskelig problemløsningsopgave - endda helt uden at blive bedt om det Jeg havde INTET i huset - udover tørfoder - da jeg skulle til træning... rally træningen om torsdagen er kl 19. Så da jeg - i min tåbelig naivitet - bare lige ville købe noget på vejen... indså, jeg at alle butikker jo altså var lukket på dette tidspunkt på en helligdag :stupid: alt der derfor var tilbage var tankstationsudvalg... hvilket resulterede i, at jeg måtte købe en pakke pålægshamburgerryg til en million og bruge som godbidder Nå, vi kommer frem til træning, jeg snupper et par skiver og river i småstumper og smider ned i godbidstasken til tørfoderet. Resten bliver lagt tilbage i den fine lukselv pakning, denne pakning bliver derefter lagt ned i en høm høm pose, og posen bliver lagt ned i min taske / indkøbsnet ting, som bliver lukket med trykknapper! Vi er kun 2 til træning denne dag, så der bliver stillet en masse løsskilte op, et par små kombinationer og en stor "rigtig" konkurrence bane... da vi har gået og trænet de forskellige kombinationer og skilte, skal vi så begge gå den store bane med "dommer" på, mens den anden ser til. Jeg sætter mig på mit tæppe sammen med Karla og er dybt optaget af Ricos banegennemgang.... i mellemtiden åbner Karla trykknapperne i tasken. Lokaliserer høm høm posen. Tager hamburgerryg pakken ud af den. Åbner låget på pakken. Tager hamburgerryggen ud og afleverer derefter alle skiverne til mig Dygtig hund! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg har desværre ingen billeder af Ninja eller Ling, der udfører noget hjernegymnastik... Men her er lidt af dejlige Caisar (han er/var 5 mdr. på billederne) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Dette har ingen relation til historien ovenfor, men opdagede lige, at jeg faktisk havde et enkelt billede af Karla der løfter en urtepotte for at kigge efter guffer under den... Det er ikke en opgave vi gør så meget i mere, for det første fordi den er alt for let for hende og for det andet fordi det har resulteret i, at hun flytter rundt på alle min svigermors urtepotter nede ved drivhuset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg har et par af Tulle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Så fik jeg taget problemløsningsbilleder af Tyson. Med Dog Tornado: [ATTACH]9997[/ATTACH] [ATTACH]9998[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Med Dog Twister: [ATTACH]9999[/ATTACH] [ATTACH]10000[/ATTACH] [ATTACH]10001[/ATTACH] [ATTACH]10002[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Han skal trække de to papstrimler ud af røret, for at få fat i godbidden: [ATTACH]10003[/ATTACH] [ATTACH]10004[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Godbid gemt i håndklæde: [ATTACH]10005[/ATTACH] [ATTACH]10006[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Det her er næsten også hjernegymnastik: Vi gik og pakkede bil - vi skulle hjem fra sommerhus ... Tulle har tænkt noget i stil med "Bare de ikke glemmer mig ..." og vupti - mens jeg var inde for at hente noget mere der skulle i bilen - var hun sprunget op i bagagerummet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Her havde jeg gemt håndklædet med godbidden under et skind: [ATTACH]10008[/ATTACH] [ATTACH]10009[/ATTACH] [ATTACH]10010[/ATTACH] [ATTACH]10011[/ATTACH] [ATTACH]10012[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Godbid gemt mellem to æsker sat sammen: [ATTACH]10013[/ATTACH] [ATTACH]10014[/ATTACH] [ATTACH]10015[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Vi bruger tit dogtwister - dog har de alle sammen efterhånden regnet den ud (altså inkl. forældrenes hund) Så når vi nu stiller den ned, fyldt med guffere, er der fire hund som alle mener de har førsteret! Altså skal man passe noooget på sin næse - da Bitten har en tendens til at smadre de små brikker ind i de andre hundes næser, i sin iver efter godbidder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Godbid gemt i æske med låg på: [ATTACH]10016[/ATTACH] [ATTACH]10017[/ATTACH] [ATTACH]10018[/ATTACH] [ATTACH]10019[/ATTACH] [ATTACH]10020[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts