Hop til indhold

Jeg undres.......


Aslan
 Share

Recommended Posts

for hvis folk gerne vil se jeres vovser og jer selv

 

 

 

Find et billed af MIG herinde :blink:

 

Når du så finder det ENE billed, som er gemt langt tilbage i tiden (hvilket jo så var et hint) må du ikke lyve om hvorfor du helt præcis gider at bruge din tid på at gennesøge HF bare for at finde mig, dog vil jeg have fuld tilladelse til at pisse i bukserne af grin :blink:

 

 

Nej, jeg vil ikke ligges online af andre!

Jeg vil selv bestemme hvor jeg skal ligge (sæt man fandt mig på en voksen side :mrgreen: så super lækker jeg er :mrgreen: )

 

Med hensyn til min hund, ved jeg jo som jeg skrev at han er over lækker, og selvfølgelig er folk da facineret af denne vidunder hund :lun: MEN derfor undres jeg STADIG over at MANGE mennesker ikke er ligeså høflige som mig, og bruger 3 sekunder på at respektere ejeren nok til at spørge om lov.

Men sådan er jeg nu bare anlagt :engel:

 

Jeg kan sagtens tage offentlig transport, for der har jeg endnu ikke set en gå og fotografere, jeg har heller ikke lagt mærke til det andre diverse steder jeg har færdes - altså indtil den dag vi fik verdens floteste broholmer :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Find et billed af MIG herinde :blink:

 

Nej, jeg vil ikke ligges online af andre!

Jeg vil selv bestemme hvor jeg skal ligge (sæt man fandt mig på en voksen side :mrgreen:så super lækker jeg er :mrgreen: )

 

undres jeg STADIG over at MANGE mennesker ikke er ligeså høflige som mig, og bruger 3 sekunder på at respektere ejeren nok til at spørge om lov.

Men sådan er jeg nu bare anlagt :engel:

Det er selvfølgelig din holdning, og den respektere jeg helt sikkert,

jeg gider ikke side og lede efter et billede af dig, selvom du er lækker lækker lækker, niks det er min tid for kostbar til

men er da helt bestemt blevet lidt nysgerig, om du er så lækker eller spejlet bare bedrager lidt

 

og hvis der er personer som jeg gerne vil have enkelt billeder af spørger jeg da også om jeg må tage er par stykker

og forklarer i hvilken henseende jeg ville bruge billedet i, samtidig ville de få tilbudet at få en kopi af det jeg har laver

med billederne, samt en skriftlig tiladelse til at bruge det komericielt, da det jo er strafbart bare

at bruge et billeder ofentligt uden vedkomendes tiladelse, men når jeg går og tager naturbilleder i

park, eng eller skov og der kommer personer ind i billedet så spørger jeg ikke om lov men bruger den utvetydigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er selvfølgelig din holdning, og den respektere jeg helt sikkert,

jeg gider ikke side og lede efter et billede af dig, selvom du er lækker lækker lækker, niks det er min tid for kostbar til

men er da helt bestemt blevet lidt nysgerig, om du er så lækker eller spejlet bare bedrager lidt

 

og hvis der er personer som jeg gerne vil have enkelt billeder af spørger jeg da også om jeg må tage er par stykker

og forklarer i hvilken henseende jeg ville bruge billedet i, samtidig ville de få tilbudet at få en kopi af det jeg har laver

med billederne, samt en skriftlig tiladelse til at bruge det komericielt, da det jo er strafbart bare

at bruge et billeder ofentligt uden vedkomendes tiladelse, men når jeg går og tager naturbilleder i

park, eng eller skov og der kommer personer ind i billedet så spørger jeg ikke om lov men bruger den utvetydigt

 

Det vil jeg heller ikke have noget imod, hvis jeg bare tilfældigt er en del af billedet. Men hvis det på nogen måde er mig folk bevidst søger at tage billedet af, ja, så synes jeg altså ikke at det er okay :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Det vil jeg heller ikke have noget imod, hvis jeg bare tilfældigt er en del af billedet. Men hvis det på nogen måde er mig folk bevidst søger at tage billedet af, ja, så synes jeg altså ikke at det er okay :-)

Hvorfor ikke, jeg kunne godt finde på at sætte en køn pige ind på min hjemmeside

så du er heldig at jeg bor et par 100 meter fra hvor du bor :mrgreen:

du ser helt rar og hyggelig ud på dit billede på profilen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke, jeg kunne godt finde på at sætte en køn pige ind på min hjemmeside

så du er heldig at jeg bor et par 100 meter fra hvor du bor :mrgreen:

du ser helt rar og hyggelig ud på dit billede på profilen :blink:

 

Tark :oops:

 

Argh, et par 100 meter? Mener du ikke kilometer :blink: Mener da, at du bor i Jylland og ikke lige i nabolaget :lol:

 

Jeg vil bare gerne selv styre det, vildt fremmede skal ganske enkelt bare ikke tage billeder af mig - de kan jo lyve mit øre af med lovninger på, at det ikke kommer på nettet eller noget. Ville nok ikke have noget imod at komme på en hundetræningshjemmeside, hvor jeg er ved at træne en hund, det ville jeg grine lidt af. Men hvor'n f*** kan jeg vide, hvor billedet af mig havner?

 

Og så er jeg i forvejen så genert at jeg ville takke nej om så det var noget jeg kunne acceptere :mrgreen: Så den med hundetræningshjemmesiden bliver nok aldrig aktuel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Tark :oops:

 

Argh, et par 100 meter? Mener du ikke kilometer :blink: Mener da, at du bor i Jylland og ikke lige i nabolaget :lol:

 

Jeg vil bare gerne selv styre det, vildt fremmede skal ganske enkelt bare ikke tage billeder af mig - de kan jo lyve mit øre af med lovninger på, at det ikke kommer på nettet eller noget. Ville nok ikke have noget imod at komme på en hundetræningshjemmeside, hvor jeg er ved at træne en hund, det ville jeg grine lidt af. Men hvor'n f*** kan jeg vide, hvor billedet af mig havner?

 

Og så er jeg i forvejen så genert at jeg ville takke nej om så det var noget jeg kunne acceptere :mrgreen: Så den med hundetræningshjemmesiden bliver nok aldrig aktuel :lol:

Ja ja et par 100 m, er vi ikke i den moderne verden, i min barndom i 50'erne, ja da var sjæland sørme langt væk

men i den moderne verden kan jeg side og snakke med dig direkte, selvom jeg sidder her i N.Jylland og du på Øen

med den nye teknologi kan vi side og vinke til hinanden over weebkam. så et par hundrede meter jooooo

og det med at komme på hundetræningshjemmeside, det slipper du nok ikke helt fra da de ofte fotograferer

til konkurencer og arengementer så niks tror ikke du lige slipper der uden at informerwe dem om dit ønske om det

men personligt ville jeg da gerne se nogle billeder (film)af dig og din hund træne og hvor flot hunden udfører den

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja et par 100 m, er vi ikke i den moderne verden, i min barndom i 50'erne, ja da var sjæland sørme langt væk

men i den moderne verden kan jeg side og snakke med dig direkte, selvom jeg sidder her i N.Jylland og du på Øen

med den nye teknologi kan vi side og vinke til hinanden over weebkam. så et par hundrede meter jooooo

 

Ja, det har du ret i, det kan defineres, men dit kamera er mere end 100 meter fra mig :mrgreen:

 

Meget apropos 50'erne (og der tilbage omkring) så sidder jeg og hører Elvis Presley Blue Hawaii :mrgreen:

 

"On a moonlight swim, on a moonlight swim"

 

og det med at komme på hundetræningshjemmeside, det slipper du nok ikke helt fra da de ofte fotograferer

til konkurencer og arengementer så niks tror ikke du lige slipper der uden at informerwe dem om dit ønske om det

 

Har også sagt, at til offentlige arrangementer, ja, der må man altså forvente, at der bliver taget billeder :blink: Men det bliver i noget så kedeligt som udstilling - jeg tror nemlig ikke rigtig jeg har psyke til at konkurrere i andet :lol:

 

men personligt ville jeg da gerne se nogle billeder (film)af dig og din hund træne

 

Tro mig, hele HF bliver bombarderet, når jeg får hund :mrgreen: Så det er ved at bryde sammen under pres :slem:

 

Altså, når man har ventet i tre år, er der så noget at sige til, at man bliver sådan lidt gaga? :lol:

 

og hvor flot hunden udfører den

 

Aaaa... aaaa...aaaa.... TJUH! *host* *host*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Men du kan da få en forsmag på, hvordan jeg ser ud, når jeg træner hund :mrgreen:

 

Dæk med Azuro - læg mærke til min smukke hage, der lige er blevet dobbelt size :lol: Og så i træsko :-P Går super sammen med tøjet :mrgreen:

 

bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09-picture6307-rikke-oi-hvor-er-du-dygtig-noi-det-er-da-bare-heelt-vildt-azuro-jaja-det-er-fint-nok-men-kommer-den-der-godbid-ikke-snart-ned-please-og-paent-om.jpg

Hold da op du har absolut ikke noget at skamme dig over, du kunne sagtens falde ind her i N.J.

rigtigt godt billede og så flot Azuro dækker i er et flot par, og træningsudstyret i orden også,

her oppe på prærien er træsko national påklædning

hvis man ikke har træsko er man ikke N.Jyde men tilflytter og så få de besked på at få fat i et par

de er også så lette at parkere og smutte i hvis der lige skal udforskes hvad naboen nu fiser rundt og laver

og næsen lige skal stikkes der i, der kunne jo falde en kop kaffe af ikke og så er det træls hvis skoene først skal findes

Er du Elvis fann. han synger også skønt og har en god sangstemme

men ikke lige ham jeg høre mest, jeg er mere til CCR, Rednex, Don Wiliams, er vist lidt countryfreek

er jo ikke en bondeknold for ingenting, ( også kaldet roekuleklapper )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op du har absolut ikke noget at skamme dig over, du kunne sagtens falde ind her i N.J.

rigtigt godt billede og så flot Azuro dækker i er et flot par,

 

Tark, han er også bare en rigtig flotter fyr :lun:

Og er lidt stolt, for det er mig der har lært ham det :mrgreen: Var godt træt af, at hans ene ejer altid bad ham ligge sig ned, uden Azuro vidste hvad det betød, så jeg tog sq til handling :lol:

 

og træningsudstyret i orden også,

her oppe på prærien er træsko national påklædning

hvis man ikke har træsko er man ikke N.Jyde men tilflytter og så få de besked på at få fat i et par

de er også så lette at parkere og smutte i hvis der lige skal udforskes hvad naboen nu fiser rundt og laver

og næsen lige skal stikkes der i, der kunne jo falde en kop kaffe af ikke og så er det træls hvis skoene først skal findes

 

Jamen, træsko er en genial opfindelse! Man kan bare lige hoppe i dem og træske rundt i haven, uden at skulle begynde at binde snørrebånd eller noget :mrgreen:

 

Det værste er, når jeg glemmer at skifte sko igen. Har flere gange været gået en tur og glemt at skifte sko - træsko er altså ikke så geniale til når man trasker afsted, de er mere til haven :lol: Det værste var, da jeg gik tur med BlackGSD's Ling i træsko, da jeg passede ham :oops::lol:

 

Er du Elvis fann. han synger også skønt og har en god sangstemme

men ikke lige ham jeg høre mest, jeg er mere til CCR, Rednex, Don Wiliams, er vist lidt countryfreek

er jo ikke en bondeknold for ingenting, ( også kaldet roekuleklapper )

 

Njah, ikke fan, men synes han er dejlig afslappende at lytte til generelt. Men det er så kun Blue Hawaii jeg hører, hehe, alene fordi mine gamle klassekammerater var vilde med "Can't Help Falling in Love with You" på en klassetur.. De hørte den uafbrudt og så blev jeg smittet, for den er dælme go'. Nu har jeg så hele CD'en liggende på PC'en og hører den med jævne mellemrum - når jeg ellers husker, at der er musik på den :lol:

 

Normalt hører jeg mest Avril Lavigne, Kelly Clarkson, Back Street Boys (:oops:), Westlife, Beth Heart, Bryan Adams, Elton John og Disney-musik (:mrgreen:) og sådan der hen ad. Og så synes jeg Birthe Kær (er det stavet rigtigt?) er super hygge og bliver glad af at lytte til hende :mrgreen:

 

Tjah... Og så (selvfølgelig :mrgreen: ): Himmelhunden :mrgreen: Varierer lidt om jeg bliver glad eller lidt trist til mode her dog :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

 

Det værste er, når jeg glemmer at skifte sko igen. Har flere gange været gået en tur og glemt at skifte sko - træsko er altså ikke så geniale til når man trasker afsted, de er mere til haven :lol: Det værste var, da jeg gik tur med BlackGSD's Ling i træsko, da jeg passede ham :oops::lol:

 

 

Normalt hører jeg mest Avril Lavigne, Kelly Clarkson, Back Street Boys (:oops:), Westlife, Beth Heart, Bryan Adams, Elton John og Disney-musik (:mrgreen:) og sådan der hen ad. Og så synes jeg Birthe Kær (er det stavet rigtigt? Kjær) er super hygge og bliver glad af at lytte til hende :mrgreen:

 

Tjah... Og så (selvfølgelig :mrgreen: ): Himmelhunden :mrgreen: Varierer lidt om jeg bliver glad eller lidt trist til mode her dog :hmm:

Da du skrev det med at glemme at skifte træsko kom jeg til at skralde grine,

ikke af dig men af mig og min svoger,

det var til min storsøster og min svogers sølvbryllup for mange år tilbage, jeg skulle hjælpe ham med

at få arengeret nogle forskellige ting vi skulle huske at have med til festen

og vi var vist ved at være godt stresset og ville så lige side at få en kop kaffe

inden vi skulle af sted bare lige for at tænke alt igennem om der var noget vi havde glemt

nej det var der ikke intet glemt og så bare af sted ud af døren og til fest

middag med alt serveres og hyggesnak med merre

så blev der spillet op til dans og såååå uuupss

hvad havde vi på føderne, ja du har sikkert gættet det

i skyndingen havde vi bare smidt fusserne i vore træsko

træskovalsen blev vist favorit melodien denne aften den blev mindst spillet 25 - 30 gange

 

Og ja himmelhunden, øv hvor den vækker mange minder om mine 3 andre hunde jeg har haft

håber de sider og venter på mig der oppe over skyerne, for de har været vidunderlige hunde alle 3

 

og det er også vore favoritsang når vi holder fester så er den altid på sangmenuen

 

kan lige fortælle dig at Birthe Kjær har været en af mine gode veninder i tidernes morgen da jeg boede i Århus

hende og mig er lige gamle og har hygget os meget sammen

Nåååå jaaa bare lige for at prale lidt,

Link til indlæg
Del på andre sites

Da du skrev det med at glemme at skifte træsko kom jeg til at skralde grine,

ikke af dig men af mig og min svoger,

det var til min storsøster og min svogers sølvbryllup for mange år tilbage, jeg skulle hjælpe ham med

at få arengeret nogle forskellige ting vi skulle huske at have med til festen

og vi var vist ved at være godt stresset og ville så lige side at få en kop kaffe

inden vi skulle af sted bare lige for at tænke alt igennem om der var noget vi havde glemt

nej det var der ikke intet glemt og så bare af sted ud af døren og til fest

middag med alt serveres og hyggesnak med merre

så blev der spillet op til dans og såååå uuupss

hvad havde vi på føderne, ja du har sikkert gættet det

i skyndingen havde vi bare smidt fusserne i vore træsko

træskovalsen blev vist favorit melodien denne aften den blev mindst spillet 25 - 30 gange

 

a065.gif

 

Det nr. har jeg dog ikke lavet (endnu, 7, 9 ,13!) :lol: Har prøvet at glemme og skifte dem inden gæsterne kom, men visse vasse da, det kan hurtigt klares i en vending - men tage til fest i træsko, nuj :lol:

 

Og ja himmelhunden, øv hvor den vækker mange minder om mine 3 andre hunde jeg har haft

håber de sider og venter på mig der oppe over skyerne, for de har været vidunderlige hunde alle 3

 

:ae: Ja, folk kan sige hvad de vil om "kun" et dyr, men man holder sq mere af dem end de kan forestille sig, dem der ikke har prøvet det :cry: Savner stadig mine gamle kaniner, især Lucky - han var noget helst specielt for mig :lun::cry:

 

og det er også vore favoritsang når vi holder fester så er den altid på sangmenuen

 

Helt klart, også her i familien :mrgreen: Jeg kommer snart til at være den første til at have hund, men vi er alle helt vilde med det fantastiske væsen :hjerte:

 

kan lige fortælle dig at Birthe Kjær har været en af mine gode veninder i tidernes morgen da jeg boede i Århus hende og mig er lige gamle og har hygget os meget sammen

Nåååå jaaa bare lige for at prale lidt,

 

Det er skam helt okay :blink: Og seeejt :cool: Man bliver i så godt humør af hende, med "Pas på den knald røde gummibåd" og "Vi maler byen rød"

 

Elsker dem simpelthen, førstnævnte sang reddede engang min Tantes fødselsdag, fordi der var en DJ, som bare overhovedet ikke ku' sit kram :evil: Men så begyndte han at spille den og så stillede alle sig op og skrålede :mrgreen: Pludselig udviklede det sig til en rigtig god fødselsdag, især fordi DJ'en gik kort tid efter, så vi kunne bruge stereoanlægget i stedet :lol: Seriøst, han sad og afspillede midifiler, der lød ad h*** til, og lod så som om han trykkede på keyboard-tasterne, grr..!

 

Men hva', festen blev reddet og blev rigtig god mindeværdig :-D

 

Og nu tror jeg, at jeg vil smutte i seng.. Der er jo også en dag i morgen :sove:

 

Godnat :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...