DKWiechert Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 DKWiechert FTW. FTW ?? Hvad kan jeg sige til det han skriver ?? Kun at jeg oprettede en profil for at ytre min harme ? Men tak for at i høre på folk i stedet for at stemple dem for det de skriver ? or not !! Jeg stempler ingen, men for det første er der ingen der aner hvem du er, og for det andet så er det indlæg du kom med af en art hvor jeg ebstemt mener man bør stå ved sine ord, med navn, og ikke med en elelr anden anonym profil uden noget som helst. Ja DKWiechert jeg oprettede en profil som jeg kunne bedst så ikke lige den dag at der var flere felter som skulle fyldes ud, Men var bare harm over den kennel. Hvilket også er fair nok. Af samme årsag kender jeg ingen der ville anbefale at købe hund dér. Hilsen Thomas Rosenberg Tak, så ved vi da i det mindste hvem der skriver :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 DKWiechert FTW betyder i For The Win det er et com. slang Ja jeg er kommet ovenpå igen men ved ikke om vores hund bliver rask ;( Det finder vi ud af på tirsdag da han skal rynkes der. DKWiechert jeg gemmer mig ikke bag en anonym adresse & så bare siger en masse Crap ! Men jeg kender ikke jeres forum & hvordan man skriver og udtaler sig i jeres forum!!! Men jeg er nu blevet belært om hvordan man ikke skal skrive her inde Vi har en Golden der er 19 uger og som alle andre er super skønne Han har fået at vide at han har OCD men vi måske kan være heldige at han vokser fra det ;(. Vi håber på det bedste på tirsdag Thomas Rosenberg Dyssemarken 19 2740 Måløv Mail: [email protected] Jeg skal nok ligge et billede op hvis det bliver positivt med rynken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 Hej Thomas og velkommen til Kan godt forstå du blev lidt overrumblet af DKW... men der følger en baghistorie til... vi har på det sidste haft en mand, der vist nok er på 4-5 profiler nu, som kom ind og havde en meget stærk mening om visse emner, og entelig bare gjorde det for at provokere og irritere altså ikke var saglig. Denne person har nu gjort at vi bliver lidt mistroiske, desværre, og måske derfor glemmer at man skal tage godt imod nye. Håber du forstår og ikke bære nag. For det du siger er da yders fornuftigt og folk herinde pleger at hører fornuft Det er kun fordi at der er købere til stæde, at de kan blive ved. Jeg håber du vil lave en præsentation af dig og evt. hund/e hvis du har det så vi kan lære dig at kende Hilse Tanita Tak For dit indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 Til det jeg startede så kæmper jeg vidre med at få lukkede den kennel ! Jeg har snakket med politiet og de har et CV. NR. og så kan man ikke ramme dem på at det laver noget ulovligt. Det næste jeg vil gøre er at gå til dyrenes beskyttels og få de regler der er om at drive en kennel med så mange hunde som de har . Plus Jeg vil gå til told & Skat for at høre om hvor mange hvalpe de har solgt ? Folk der snyder laver fejl De har ca 40 hunde i deres stald .... Og hvis vi kan få folk til at stå frem så kan vi lukke dem !!! Hilsen Thomas Rosenberg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 Til det jeg startede så kæmper jeg vidre med at få lukkede den kennel ! Jeg har snakket med politiet og de har et CV. NR. og så kan man ikke ramme dem på at det laver noget ulovligt. Det næste jeg vil gøre er at gå til dyrenes beskyttels og få de regler der er om at drive en kennel med så mange hunde som de har . Plus Jeg vil gå til told & Skat for at høre om hvor mange hvalpe de har solgt ? Folk der snyder laver fejl De har ca 40 hunde i deres stald .... Og hvis vi kan få folk til at stå frem så kan vi lukke dem !!! Hilsen Thomas Rosenberg Lyder som en fornuftig indgangsvinkel, hvis det endelig skal være. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 Lyder som en fornuftig indgangsvinkel, hvis det endelig skal være.:5up: Hvis jeg ikke gør det er der ikke nogle der gør det !! Og jeg mener at disse folk ska stoppes !!!!! Nu har det emne været herinde så langtid og der er ikke nogle der har gjordt noget ved det ??? Husk på at tro kan flytte HOLDNINGER !! Hvem kunne tro at en bank kunne mangle penge ?? Ja det er nu kommet dertil at det godt kan lade sig gøre !! Så hvorfor kan vi ikke lukke den kennel ?? (TRO) Når man holder sammen om noget kan alting lade sig gøre Og så vidt jeg ved så holder i alle sammen af jeres hunde Hilsen Thomas Rosenberg (Jeg kæmper) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 15, 2009 Rapporter Share Besvaret April 15, 2009 Han har fået at vide at han har OCD men vi måske kan være heldige at han vokser fra det ;(. Vi håber på det bedste på tirsdag Det er jeg da meget ked af at høre. :ae: Hvordan viser det sig og hvem har I haft til at bedømme jeres hunds adfærd?. Bare nysgerrig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Det er vores dyrelæge der har taget billeder af ham (ikke potræt) :klovn: Arthur halter ikke nu men har gjort det så derfor tog vi til dyrelæge. LOL de ikoner er sku for griner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 JUBII :blink: Arthur har nu været hos lægen & det går den rigtige vej Hvis vi er heldige så kommer han igennem uden men i værste fald vil han få gigt med tiden ;) Livet er SUPER igen :klovn: Men han skal til lægen om 2 månder får at få den sidste test (gys) Jeg håber at folk der har købt hunde hos denne kennel vil skrive sig ind så vi kan lave en fælles front mod dem. Alle som har købt en hund hos dem har fået en kvitering som vi kan bruge mod dem, Da jeg er sikker på at det ikke er alt som er oplyst og på den måde kan vi ramme dem. Sjovt system vi har, Man må gerne være onde mod dyr og det sker der ikke noget ved men hvis man snyder i skat så falder hammeren ?? Dvs. hvis de ikke har oplyst alle salg så får de en mega bøde & skal betale moms af det man for moder de har tjent (nu flere kunder nu bedre). Men hvis de har lavet misrygt så får de en snollede bøde . Hilsen Slippers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 JUBII :blink: Arthur har nu været hos lægen & det går den rigtige vej Hvis vi er heldige så kommer han igennem uden men i værste fald vil han få gigt med tiden ;) Livet er SUPER igen :klovn: Men han skal til lægen om 2 månder får at få den sidste test (gys) Jeg håber at folk der har købt hunde hos denne kennel vil skrive sig ind så vi kan lave en fælles front mod dem. Alle som har købt en hund hos dem har fået en kvitering som vi kan bruge mod dem, Da jeg er sikker på at det ikke er alt som er oplyst og på den måde kan vi ramme dem. Sjovt system vi har, Man må gerne være onde mod dyr og det sker der ikke noget ved men hvis man snyder i skat så falder hammeren ?? Dvs. hvis de ikke har oplyst alle salg så får de en mega bøde & skal betale moms af det man for moder de har tjent (nu flere kunder nu bedre). Men hvis de har lavet misrygt så får de en snollede bøde . Hilsen Slippers Jeg har ikke købt hund af torben weiss så kan ikke være med på den måde, kunne ellers godt se mig selv være med til at lukke det sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2009 Glad for jeg fandt ud af dette, takket være jer herinde. Skulle ellers besøge dem imorgen, og fortalte ham endda vi havdet mistet en hund i en alder af 8 mdr. Og så siger han vi bare kan komme imorgen, for de har lige fået hvalpe igår.. Tænk hvis vi havde oplevet det samme igen, at måtte sige farvel til en hund alt for tidligt.. Frygter næsten hvordan vi dog får en ordenlig hund. Skal jeg mon ringe og sige jeg ved sandheden eller bare lade være at ringe.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2009 Glad for jeg fandt ud af dette, takket være jer herinde. Skulle ellers besøge dem imorgen, og fortalte ham endda vi havdet mistet en hund i en alder af 8 mdr. Og så siger han vi bare kan komme imorgen, for de har lige fået hvalpe igår.. Tænk hvis vi havde oplevet det samme igen, at måtte sige farvel til en hund alt for tidligt.. Frygter næsten hvordan vi dog får en ordenlig hund. Skal jeg mon ringe og sige jeg ved sandheden eller bare lade være at ringe.. jeg ville ringe og sige at I ville tage en tænkepause fra det med at få hund, ikke andet. Evt. sende dem en mail om at I ikke kommer alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2009 Jeg ville modsat ringe og sige at jeg havde googlet dem og fundet ud af hvad det er for noget skidt de laver - gør hvad som helst for at få dem stoppet, ikke alle er heldige at de lige googler, tjekker og undersøger. Men held og lykke med at finde en hvalp, der findes masser af seriøse opdrættere derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sarahsarah Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Nej hvor er jeg ked af det nu.. Men også meget glad for jeg fandt denne side.. Vi bestilte en af de ny hvalpe hos Torben Weiss igår.. Og efter vi var gået havde jeg ondt i maven og følte der var noget helt galt.. Det havde vi alle 3. Så lovede jeg at tjekke om jeg kunne finde noget negativt om kennelen på nettet og det tror jeg nok jeg gjorde lige med det samme... Nu sir vi nej tak til det. Hvor er det modbydeligt.. Vi måtte heller ikke se moderen og hvalpenes far var møgbeskidt og meget uopdragen. Jeg har også altid kunne mærke når dyr ikke har det helt på toppen og det kunne jeg sandelig der.. Hilsen Sarah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Nej hvor er jeg ked af det nu.. Men også meget glad for jeg fandt denne side..Vi bestilte en af de ny hvalpe hos Torben Weiss igår.. Og efter vi var gået havde jeg ondt i maven og følte der var noget helt galt.. Det havde vi alle 3. Så lovede jeg at tjekke om jeg kunne finde noget negativt om kennelen på nettet og det tror jeg nok jeg gjorde lige med det samme... Nu sir vi nej tak til det. Hvor er det modbydeligt.. Vi måtte heller ikke se moderen og hvalpenes far var møgbeskidt og meget uopdragen. Jeg har også altid kunne mærke når dyr ikke har det helt på toppen og det kunne jeg sandelig der.. Hilsen Sarah Hej Sarah. Hvor er jeg glad for du valgte at google lidt, og fandt frem til dette. Vi skulle have været på besøg der lørdag, men valgte at lade være efter mange advarsler herinde..Jeg ville dog undrer mig noget hvis ikke hvalpene lå hos deres mor. Jeg undrede mig også da jeg talte med ham, da han sagde de lige havde fået hvalpe..Jeg troede så det var forældrene vi skulle se, da de jo skal have fred og ro de første 3-4 uger. Det er forfærdeligt de kan behandle dyr på denne måde, de er fuldstændig ligeglade...Stakkels dyr.. Og man kan intet stille op... Håber I finder et andet godt sted.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sarahsarah Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Ja jeg burde ha fanget alle de vink der var dernede men jeg var så usikker. Han var på en eller anden måde meget stærk ham Torben og god til at få det hele til at se godt ud selv om det Slet slet ikke var det.. Da jeg læste det her faldt en masse brikker på plads. Man er lidt blind når man er der.. Det indrømmer jeg. Hvorfor rummene var så indelukkede. Hvorfor vi ikke måtte se moderen med hvalpene. Hvorfor alle hannerne var i små burer og den vi hilste på var meget beskidt.. Hvorfor han lagde de 3 små hvalpe i en kurv foran os med træk fra vinduet uden deres mor i lang tid. 4 dage gamle.. Jeg ved ikke hvordan hvalpe skal have det men jeg følte det var lidt fejl. Man føler sig utrolig dum. Stemningen var slet ikke god. Nu prøver vi at få kontakt med ham igen. Vi vil gerne have vores depositum tilbage. Men de svarer ikke mere og de kontakter os ikke tilbage. Virkelig trist at der en mennesker der er sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Ja jeg burde ha fanget alle de vink der var dernede men jeg var så usikker. Han var på en eller anden måde meget stærk ham Torben og god til at få det hele til at se godt ud selv om det Slet slet ikke var det..Da jeg læste det her faldt en masse brikker på plads. Man er lidt blind når man er der.. Det indrømmer jeg. Hvorfor rummene var så indelukkede. Hvorfor vi ikke måtte se moderen med hvalpene. Hvorfor alle hannerne var i små burer og den vi hilste på var meget beskidt.. Hvorfor han lagde de 3 små hvalpe i en kurv foran os med træk fra vinduet uden deres mor i lang tid. 4 dage gamle.. Jeg ved ikke hvordan hvalpe skal have det men jeg følte det var lidt fejl. Man føler sig utrolig dum. Stemningen var slet ikke god. Nu prøver vi at få kontakt med ham igen. Vi vil gerne have vores depositum tilbage. Men de svarer ikke mere og de kontakter os ikke tilbage. Virkelig trist at der en mennesker der er sådan. Jeg syntes du skal have store klap på skulderen, for at "turde" give det en ekstra tanke da I kom hjem, og for at tage dig tiden til at stille nok spørgsmålstegn ved det, at du googlede dem. At du ikke fortsatte selvom der er et depositum, I højst sandsynligt ikke kommer til at se igen. Det er svært for mig at sætte mig ind i, hvad det egentlig kræver for at finde den rigtige opdrætter, og den rigtige hvalp, eftersom jeg mere eller mindre har arvet min opdrætter. Som jeg både er rigtig glad for, og syntes er dygtig. Jeg kan godt forestille mig, at det er noget af en jungle at finde rundt i. Og en fint opstillet hjemmeside, og nogle gode sælgere, kan tage den kritiske sans fra de fleste. Det lyder som om, at alle alarmklokker burde ringe, når man besøger den opdrætter, og jeg er glad for, at de også gjorde det hos jer. At lade hvalpekøbere hilse på hvalpene, når de ikke er mere end 4 dage gamle, syntes jeg er helt forrykt, og de bør ikke tages fra deres moder på dette tidspunkt. Heller ikke bare for en halv time, for at "fremmede" medbringende diverse typer "smuds" fra verdenen udenfor kan hilse på dem. En dygtig og reel opdrætter kan sagtens have mange hunde, men ikke mere end at alle bliver taget godt af. Er rene og sunde, og har deres naturlige gang i familien og hverdagen. Håber I finder jeres hvalp. Du skal være velkommen til at spørge om gode råd i forhold til opdrættere herinde. Der burde være hjælp at hente. Enten via folks direkte kendskab til en opdrætter. Eller fordi vi herinde er dejligt kritiske, og ikke står med hvalpeskruk følelsen uden på tøjet :blink:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Ja jeg burde ha fanget alle de vink der var dernede men jeg var så usikker. Han var på en eller anden måde meget stærk ham Torben og god til at få det hele til at se godt ud selv om det Slet slet ikke var det..Da jeg læste det her faldt en masse brikker på plads. Man er lidt blind når man er der.. Det indrømmer jeg. Hvorfor rummene var så indelukkede. Hvorfor vi ikke måtte se moderen med hvalpene. Hvorfor alle hannerne var i små burer og den vi hilste på var meget beskidt.. Hvorfor han lagde de 3 små hvalpe i en kurv foran os med træk fra vinduet uden deres mor i lang tid. 4 dage gamle.. Jeg ved ikke hvordan hvalpe skal have det men jeg følte det var lidt fejl. Man føler sig utrolig dum. Stemningen var slet ikke god. Nu prøver vi at få kontakt med ham igen. Vi vil gerne have vores depositum tilbage. Men de svarer ikke mere og de kontakter os ikke tilbage. Virkelig trist at der en mennesker der er sådan. ej får helt ondt i maven..For pokker hvor er det synd for de hvalpe. Og moderen som slet ikke kan forstå hvor de er henne..Og du skriver de sad i bure? Puha.. Hvor mange penge skulle i lægge i depositum? Er rigtig glad for I har valgt at sige nej tak til hvalp derfra..Det burde simpelthen være ulovligt.. Kram til jer..og god jagt...På en ordenligt kennel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret Maj 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2009 Hey Sarahsarah Jeg har snakket med Torben i aften 13/5-09 Da jeg ikke ved hvad du hedder så er det svært at tale din sag men det gjorde jeg Og han syntes at det der var lavet på TV2 var noget skidt. Han ville gerne tale sin egen sag men kan ikke sende det pr. mail så jeg skal ned & snakke med dem.... Da jeg nævnte min egen hund som er købt der nede og har OCD ville de have billeder og skrift fra vores dyre læge som de så vil sænde til deres læge og landbrog højskole(fint med mig). Vi har brugt ca 6000 på dyrelæge regninger pt. Så alle jer som har haft en øv oplevelse hos denne kennel må gerne sende mig en mail med navn adresse + tlf med jeres Historie hos dem. Mali [email protected] Jeg skal ned og snakke med dem i slutningen af maj . Hilsen Slippers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2009 Hey Sarahsarah Jeg har snakket med Torben i aften 13/5-09 Da jeg ikke ved hvad du hedder så er det svært at tale din sag men det gjorde jeg Og han syntes at det der var lavet på TV2 var noget skidt. Han ville gerne tale sin egen sag men kan ikke sende det pr. mail så jeg skal ned & snakke med dem.... Da jeg nævnte min egen hund som er købt der nede og har OCD ville de have billeder og skrift fra vores dyre læge som de så vil sænde til deres læge og landbrog højskole(fint med mig). Vi har brugt ca 6000 på dyrelæge regninger pt. Så alle jer som har haft en øv oplevelse hos denne kennel må gerne sende mig en mail med navn adresse + tlf med jeres Historie hos dem. Mali [email protected] Jeg skal ned og snakke med dem i slutningen af maj . Hilsen Slippers Det lyder godt der sker noget...Håber mange få skrevet til dig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sarahsarah Besvaret Maj 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2009 Ja, det er jo super hård både for ejeren og ikke mindst hunden at have alle de skavanker. Vi har fået vores depositum tilbage heldigvis. Men gad godt kæmpe lidt for at Torbens hjemmeside ikke er det første der dukker op når man søger på golden retriever hvalpe. Det ser meget lyserødt ud. Er super glad for at der er så mange engagerede folk der arbejder for sagen. Godt initiativ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret Maj 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2009 Sarahsarah Tak for din mail Jeg er glad for at din sag er kommet iorden Brug din fornuft til at finde jeres hund som i skal dele tiden med PS. jer andre som har brokket sig over torben kom FREM !!! Det nytter ikke noget at skrive side op & side ned om hvor dårlig han er hvis vi ikke kan komme med noget mod dem ??!!! Sarahsarah er den eneste der har skrevet til mig og hun har ikke købt en hund hos dem kun lagt et beløb ??? Hvad sker der for folk ?? Man kan godt skrive om det men vil ikke ligge navn til det ?? Jeg ved godt det er svært at skrive at man har lavet et fejl men det har jeg osse !! Og vi elsker vores lille vovse Jeg vil kun have jeres historie om hvad i har oplevet med den kennel ... Hvis i kommer frem så kan vi måske stoppe et salg til nogle som drømmer om en hund som de har ville have i lang tid !!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2009 Sarahsarah Tak for din mail Jeg er glad for at din sag er kommet iorden Brug din fornuft til at finde jeres hund som i skal dele tiden med PS. jer andre som har brokket sig over torben kom FREM !!! Det nytter ikke noget at skrive side op & side ned om hvor dårlig han er hvis vi ikke kan komme med noget mod dem ??!!! Sarahsarah er den eneste der har skrevet til mig og hun har ikke købt en hund hos dem kun lagt et beløb ??? Hvad sker der for folk ?? Man kan godt skrive om det men vil ikke ligge navn til det ?? Jeg ved godt det er svært at skrive at man har lavet et fejl men det har jeg osse !! Og vi elsker vores lille vovse Jeg vil kun have jeres historie om hvad i har oplevet med den kennel ... Hvis i kommer frem så kan vi måske stoppe et salg til nogle som drømmer om en hund som de har ville have i lang tid !!!! Nu er der ikke så mange brugere på dette forum og jeg tror de færreste har købt hund derfra. Du kan muligvis have mere held i sprøjten ved at gå på hundegalleri.dk Jeg har en veninde der har boet nabo til stedet i Haslev. Hun meldte dem jævnligt til politiet for vanrøgt, så jeg tror sagtens du kan finde folk der har mindre pænt at sige om den kennel. -men bare ikke herinde hvor vi ikke er så mange (endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Slippers Besvaret Maj 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2009 Tak for det svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts