Gæst mariannaa Skrevet Maj 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2009 Billede 1: Åhh, åhh, der står Buller :hjerte: Billede 2: Ja, man er vel en gentelmand, som afhenter damen ved døren Billede #: Buller, Bullllller vent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Årh hvor er de nuser søde!!! :hjerte: Og sød tekst til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Billede 1: Vi mødte vores gode ven Gandalf Billede 2: Så gik vi ned til søen for at bade Billede 3: Gandalf fandt en pind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Billede 1: Vi var også i hundeskoven, og der fik vi masser af guffere Billede 2: Buller hørte noget Billede 3: Simba var der også, men han gad ikke lege, han ville heller grave et dumt hul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Jeg elsker billeder af glade hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Jeg elsker billeder af glade hunde Det gør jeg også, jeg elsker at se på glade hunde som bare nyder livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Dejlig tur, ser det ud til - og fine billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst EngelAriel Besvaret Maj 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2009 Ih hvor nogle gode billeder du fik taget. Skal vi nappe en aftenstur igen i aften? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Maj 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2009 Ih hvor nogle gode billeder du fik taget. Skal vi nappe en aftenstur igen i aften? Det kan vi da godt, ved 20.00 tiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst EngelAriel Besvaret Maj 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2009 Ja, 20 tiden passer fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts