Amocca Skrevet Maj 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2009 Karla har haft en travl dag... Vi kørte til Tilst og besøgte vores gamle naboer i formiddags... Der hang vi ud et par timer, hvor Karla desperat forsøgte at få gang i lidt leg med deres 8 år gamle airedale terrier Aslan... puha nej, det er for varmt tænkte Aslan... Så Karla legede med sig selv og sin bold... gerne i nærheden af Aslan - det kunne jo være han ville blive fristet af det Derefter drønede vi til Sabro og hyggede en times tid med Dolph, Bitten og Tweesa... Her prøvede Karla desperat at fedte sig ind ved Bitten ved at vise hvor lille bitte og super sød hun var... men Bitten var ikke sådan 100% overbevist Dolph og hende fik løbet lidt, men han var overhovedet ikke interesseret i hendes bold... og så havde han iøvrigt ret travlt, fordi han skulle passe dit job, som fitness træner for Bassethundene ovre i pensionen lufte-gård Vi var hjemme klokken 4 og efter 2 timers hvile var det videre til grillaften hos nogle venner, hvor Karla til sit store chok pludselig sad fjæs til fjæs med naboens kat, som bestemt synes den skulle smage den halve pølse hun havde fået tildelt... Jeg var desværre ikke hurtig nok med kameraet, til at fange hende og katten... men her er lidt billeder af min smukke pige og de hundevenner hun har besøgt idag... 1. Aslan 2. Karla med en af de utallige bolde hun gravede frem fra bede og buske i Aslans have 3. Min smukke glade pige på træningspladsen i Sabro 4. Bitten på træningspladsen 5. Dolph med vind i håret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Maj 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2009 Hun er sørme sød Lyder til i har haft en rigtig dejlig dag - det er da hyggeligt når der sker lidt og når Karla må arbejde lidt for sin "lege"sag. Det hele kan jo ikke blive serveret på et sølvfad :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2009 Tilgengæld blev du accepteret totalt i chihuahua-flokken Dét er faktisk en ret cool ting - Bitten fandt at du var udemærket som kombineret skygge/nusse maskine.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2009 Tilgengæld blev du accepteret totalt i chihuahua-flokken Dét er faktisk en ret cool ting - Bitten fandt at du var udemærket som kombineret skygge/nusse maskine.. Det må man sige jeg blev ja jeg var i et længerevarende øjeblik forvandlet til chihuahua klatretræ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Hun har bare et rigtig gavtyve-udtryk Zacho, Joey og Bravo ville elske at løbe om kap med hende - de er heller ikke til 'hundebrydningslege', men mener alle 3 at det handler om at lege tag-fat og helst med 110 km i timen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Hun har bare et rigtig gavtyve-udtryk Zacho, Joey og Bravo ville elske at løbe om kap med hende - de er heller ikke til 'hundebrydningslege', men mener alle 3 at det handler om at lege tag-fat og helst med 110 km i timen Hun kunne faktisk holde trit med Trines Splint Det var jeg lidt imponeret over... Hun er en hurtig lille gavtyv min Karla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Vi fortsætter da bare i denne tråd Pinsen er en hundefest i karlas øjne, idag kørte vi til Skanderborg og hyggede med Freudika og hundepigerne... Jeg tog en million, milliard billeder - hvor de fleste blev super ringe og rystede... Vi gik lidt rally og fandt ud af, at Freuds baghave har mere eller mindre præcist de rigtige mål for en officiel rallybane Karla gad overhovedet ikke gå rally, Tulle gad egentlig heller ikke, men gjorde det nu rigtigt godt alligevel... Bella prøvede kun lige en enkelt spiral og en slalom... Billeder af vores hyggetræning blev det ikke til, for den der ikke gik bane skulle holde styr på 2 andre hunde som gerne ville med hen og prøve Karla bestemte sig til at Matthias faktisk var hendes nye gode ven :5up: Hvilket jo er fantastisk - da han sådan set er et barn - dog et stort et af slagsen... Og alle der gad kaste hendes bold var også hendes venner... Hun forsøgte sig med at lege bold med Bella, Bella forstår dog ikke bold-delen af legen, men løbedelen er hun helt med på Fik ingen billeder af Tulle, men hun var der altså også Lidt billeder af Karla og Bella og bolden - nogle af dem ikke i fokus, men det var desværre de bedste af dem ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Lidt forsøg på portrætter af Bimsen Uden den store success Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Og til slut lidt billeder af min smukke pige og hendes elskede gule bold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Dejlige billeder - der dog alligevel overhovedet ikke fortæller hvor god en dag det faktisk var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2009 Det ser ud som om Karla godt kan lide pinse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2009 Pinsen er som bekendt hundenes fest... eller :blink: For Karla er det ihvertfald Her til morgen - inden det blev ALT for varmt - mødtes vi med Nina C herindefra og hendes Jacko. Og de to små fik lov at lege... At tage billeder af Karla og en whippet i løb måtte jeg opgive De var ALT ALT ALT for hutige... Jacko er 5 mdr. og han blev da liiiige sat på plads af madammen et par gange, men sådan helt generelt gik det faktisk rigtigt fint... så jeg håber vi kan gentage successen en dag Nina havde sine to børn med og hendes ældste Kathleen var bare en drøm af et hunde-venligt barn, så selv min "jeg synes alle børn er skrækkelige"-hund fandt ud af at hun var egentlig ret sjov... Hun gad jo lege med bolden Et par billeder fra morgnens hundehygge... Nina, hvis du ikke vil have din datter på nettet siger du bare til, så fjerner jeg billedet igen... Jeg synes bare, at det er et super billede, der viser hvor dygtig hun er til at gøre en nervøs hund tryg :5up: 1. Smukke flødefarvede Jacko 2. Karlapigen 3. Fælles fodersøg efter lidt kogt kylling 4. Kathleen og Karla 5. Puh, det er varmt at løbe, godt med en slapper i skyggen 4. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2009 Damn Nu fik jeg komprimeret billedet af Kathleen og Karla så det er lille bitte og fik ikke gemt originalen øv altså Sidste billeder fra idag ... 1. Jacko tager en slapper i solen 2. Jacko var ikke meget for at blive fotograferet hehe 3. Jacko kigger på sin mor, for at se om han får en godbid for at sætte sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Juni 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2009 Åhhhh, tusind tak for de skønne billeder af en mynde. Selvom han er lille (i forhold til min ) er han godt nok bare for lækker. Og jeg ææælsker også bare den der skønne skønne sandfarve :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Juni 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2009 Selv mange tak for hyggen i dag det må vi helt sikkert gør en anden gang:-D Jamen Kathleen må godt vises frem herinden:blink: Ja Jacko en en lille en i nu men vokser i hurtig fart:-D fik slet ikke set du fik taget alle de billeder hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts