Lille Louie Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hej alle hundevenner I går blev jeg hentet af mine to nye mennesker. Min ene bror var forsvundet dagen før, og en times tid inden jeg blev hentet, forsvandt min anden bror på mystisk vis også. Men det gjorde ikke så meget, for så kunne jeg få lov til at lege med alle 'de store' indtil mine nye mennesker kom. Totalt sejt! Både mor, far og legetanten legede med. Der gik meeeget lang tid før jeg var i mit nye hjem, synes jeg. Det føltes som evigheder, og jeg gad da bare ikke sove, selvom min far aede mig hele vejen hjem :slem: - men der var så mange spændende ting at kigge på! Min mor og far syntes vi skulle stoppe på halvvejen, så jeg kunne tisse tror jeg. Men det gad jeg da bare ikke! Jeg rystede over det hele Så de lod mig komme tilbage i bilen igen - Ha! Hvor var de bare nemme! Da vi endelig var hjemme gik jeg igang med at udforske hele den nye verden.. Der var mange spændende ting! Men jeg blev lidt bange, da jeg pludselig stod ansigt til ansigt med en anden hund, der lignede mig på en prik! (Min mor sagde noget om højglanslåger, men det ved jeg ikke hvad er)... Efter at have fået lidt mad (som jeg først ville spise efter mor stak hele hovedet ned i skålen og sagde 'smasksmasksmask' - idiot :nar:) syntes mor, at jeg skulle hele vejen ned på gaden. Jeg ved ikke hvad hun ville derned efter... Jeg gik bare lidt rundt. Efter et godt stykke tid mistede mor vist tålmodigheden og gik op igen. Jeg var alt for spændt på alt det nye, så jeg kunne ikke tisse . Efter jeg havde lagt mig til at sove blev det pludselig meget lyst udenfor og der kom nogle meget høje lyde (mor siger det hedder lyn og torden. Hun var ikke helt tilfreds, da det efterfølgende også begyndte at hagle. Men jeg fortrak ikke en mine! Jeg var SÅ sej! :blink:). Klokken seks om morgenen gad jeg da ikke sove mere, men jeg ville heller ikke vække mor (hun sover ret tungt), så jeg tullede bare lidt rundt og endte inde under mors og fars seng. Mor vågnede og blev lidt bekymret da jeg ikke lå i min kurv, men hun fandt mig og insisterede igen på at vi skulle ned på gaden. Men jeg ville stadig ikke af med noget. Vi gik ellers en god tur - vi nåede hele vejen rundt om karréen - mor sagde hele tiden til mig at jeg var meget dygtig til at gå. Jeg satte mig næsten ikke ned. Kun når mor stoppede for at se om jeg gad tisse. Men der var stadig ingen gevinst . Vi gik op og sov igen - og da jeg vågnede klokken 10 tog far mig med ned på gaden - så kan I tro der var gevinst! Og jeg fik masser af godbider og ros... :klap:Det kan man aldrig få for meget af! Jeg er blevet meget glad for at bide i det hvide, langhårede tæppe under sofabordet! Mor er desværre ikke så glad for det.. Hun prøver at lokke mig med alle mulige andre ting og siger hele tiden dyyyyyygtig (jeg tror måske det er det de kalder mig?), men der er ikke noget der er lige så spændende som tæppet! Jeg har lige prøvet sådan en sjov rund bold - der kom mad ud, når man puffede til den. Men den var altså ikke lige så sjov som mor og far prøvede at gøre den til.. Men jaja, jeg spillede selvfølgelig med for deres skyld, de så så glade ud. Nu vil jeg gå ind og putte mig i min kurv.. Der er så mange nye indtryk, der skal fordøjes. Vuf fra Louie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 Min mor siger I gerne vil se nogle billeder fra min første dag, så her er de: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 Fantastisk:5up: Hej Louie, hvor er du dejlig.:klap: Du ser rigtig lækker ud. Du skal bare gi den gas:lol: Det er så sjovt, når mor og far river sig i håret:blink: HAHAHA - jeg har en MEGET større seng end dig:klovn: Knus og uld-kram fra Cleo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 Det lyder som om hunni har fundet sig godt til rette i ddet lille hjem Herlige billeder, jeg kan især godt lide det hvor Louie ligger i sin seng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 Velkommen herinde Louie - Du ser godt nok nuttet ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Hej Louie Velkommen til Hvis du vil have nye tips og idéer til hvordan du driver din mor og far til vanvid, så siger du bare til Husk f.eks. at gnave lidt i dem, de SKAL ligne en nålepude på hænderne som bevis for at de har fået hvalp i huset Hvis de har opvaskemaskine, så sut lidt på bestikket og sår'n og træd evt. HELT op i den, så skal du bare se løjer Man kan også stjæle bestikbakken og løbe rundt med. Viskestykker er også et hit, det lykkedes f.eks. mig at hive krogen ned fra væggen, hvilket bare gjorde mit arbejde endnu nemmere, fordi de så blev hængt på radiatoren i stedet og så var de meget nemmere at få fat i Så du siger bare til, men det lader til at du selv har nogle gode idéer og når du først er faldet helt til, så er jeg sikker på at du nok skal komme efter det :5up: Mange hilsner fra Autonoomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Hvor lyder du sød, Louie - og du er da godt nok for kær at se på. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Juni 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Hej Loui. Hvor lyder det dog bare skønt, med et tæppe. Sådan en dejlig ''GNASKE-KLUD'' nam! Nu regner det, så min gnaskeklud er våd. ØV!. Og det sagde Lajka. Sikke dejlig en hund du er Louie. Vi ses Loui! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Så du siger bare til, men det lader til at du selv har nogle gode idéer og når du først er faldet helt til, så er jeg sikker på at du nok skal komme efter det Mange hilsner fra Autonoomi Hej Autonoomi (sejt navn! sådan lidt 69-agtigt!) Du kan tro jeg er kommet efter det her på den 2. rigtige dag i mit nye hjem... Nu viser jeg mit sande hvalpe-jeg. Jeg er meget fræk - når jeg altså ikke lige sover.. Det hvide, frynsede tæppe er bare ALT for fristende. Selvom mor lokker med alt muligt, og 'bytter' for tæppet, forstår jeg ikke helt konceptet.. Jeg har kun haft et lille uheld indenfor - mor siger jeg er meget dygtig! Og at det slet ikke var min skyld, men hendes, fordi hun ikke fik mig ud i tide, selvom hun egentlig godt kunne se at jeg skulle tisse. På den seneste tur mødte jeg for første gang en anden hund her hvor jeg bor nu. Det var en stor golden retriever - den må mindst have været 10 gange større end mig Jeg knurrede af den og gøede et par gange (det var første gang min mor hørte mig gø), men hun sagde til mig at den var helt okay, mens hun aede mig og sad med mig nede ved jorden. Jeg var lidt for bange til at kunne hilse på den store hund - det må blive næste gang, siger mor. Hun virkede også selv lidt bange for den () og glemte alt om det hun havde lært man skulle gøre - noget med at ae den anden hund og vise, at den var okay. Jeg tror hun havde for travlt med at beskytte mig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2009 Hej Autonoomi (sejt navn! sådan lidt 69-agtigt!) Du kan tro jeg er kommet efter det her på den 2. rigtige dag i mit nye hjem... Nu viser jeg mit sande hvalpe-jeg. Jeg er meget fræk - når jeg altså ikke lige sover.. Det hvide, frynsede tæppe er bare ALT for fristende. Selvom mor lokker med alt muligt, og 'bytter' for tæppet, forstår jeg ikke helt konceptet.. Jeg har kun haft et lille uheld indenfor - mor siger jeg er meget dygtig! Og at det slet ikke var min skyld, men hendes, fordi hun ikke fik mig ud i tide, selvom hun egentlig godt kunne se at jeg skulle tisse. På den seneste tur mødte jeg for første gang en anden hund her hvor jeg bor nu. Det var en stor golden retriever - den må mindst have været 10 gange større end mig Jeg knurrede af den og gøede et par gange (det var første gang min mor hørte mig gø), men hun sagde til mig at den var helt okay, mens hun aede mig og sad med mig nede ved jorden. Jeg var lidt for bange til at kunne hilse på den store hund - det må blive næste gang, siger mor. Hun virkede også selv lidt bange for den () og glemte alt om det hun havde lært man skulle gøre - noget med at ae den anden hund og vise, at den var okay. Jeg tror hun havde for travlt med at beskytte mig! Altså Louie Det er da ALT for tidligt at du nærmest er renlig Men det kan nemt flettes ind i koncept "driv far og mor til vanvid", du skal bare holde den sti i 7-14 dage og SÅ begynde at tisse på gulvet Så skal du bare se løjer, de vil gå fuldstændig i selvsving og forsøge at analysere helt til bunds HVORFOR du nu er begyndt på det, er der noget galt osv. osv. Men lige et tip, når de begynder at snakke om Doktor Dyr, så hold op igen, du kan tids nok komme ned og hilse på ham Pøj pøj med projektet :5up: Nårh, ja, og p.s.: Vi goldens er somregel ret søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2009 Altså Louie Det er da ALT for tidligt at du nærmest er renlig Nårh, ja, og p.s.: Vi goldens er somregel ret søde Bare rolig - jeg har tisset på gulvet fire gange mere nu...... Jaja, mor ved det godt, siger hun. Hun syntes bare den var ret frembrusende, når hun sad helt nede på mit niveau tror jeg. Men vi har hilst på flere hunde nu, og det er gået meget bedre, selvom jeg stadig er meget genert.. Men når mor hilser på den anden hund, tør jeg godt lige stikke snuden frem og snuse lidt til den. Lige før mødte jeg en hund, der var den samme slags som mig.. Hun lignede min mor (altså min hundemor ) og hun var rigtig sød ved mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts