Amocca Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Karla har fødselsdag på onsdag, men i går aftes var gæsterne nu mest til ære for fjernsynet og landskampen... Den ene af gæsterne havde dog sin lille 7 mdr gamle yorkie-blanding Bella med... som Karla helt sikkert mente var en gave til hende 1. Karla kigger hen på far: "neeej, er den virkelig til mig?" 2. Tænk engang en levende bamse... 3. Hej, jeg hedder Bella, hvem er du? 4. Aaaaangriiiiib 5. Bare rolig, far, jeg stoppede jo i tide... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 øv, der er flere billeder, men serveren bliver ved at smide mig af, når jeg prøver at uploade så de må vente... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 1. Nej altså... Bella, det her er mit hus 2. Hvad? Vi leger jo bare 3. Uha, du er egentlig ret stor, når du sådan lige rejser dig op Karla 4. Jaja, det er dit hus, men jeg må gerne, jeg er jo den stoooore... 5. Hov, det er min lille gule plysbold, den tager man ikke bare sådan, så tager jeg altså også fat... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 1. mmmm... min hvide mus... 2. Hov, den smutter fra mig... 3. Hva' fa'en, din lille drønnert, tog du den? ikke uden kamp du lille... 4. Hov, har du pølse AnneHelene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Kæft nogle dejlige billeder Var det første gang de mødte hinanden ? De kunne da vist blive super venner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Det ser rigtig hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Sikke en fin gave, ærgeligt hun ikke må beholde den :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Kæft nogle dejlige billeder Var det første gang de mødte hinanden ? De kunne da vist blive super venner Ja det var første gang de mødte hinanden... og det gik rigtigt godt... så nu er der åbent for at hun sagtens kan have Bella med når hun kommer forbi... tror hun har været lidt nervøs ved det, fordi Karla er så "stor" i forhold til Bella... Men Karla var rigtig god til at være forsigtig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Det er godt nok nogle dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Hvor hyggeligt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juni 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2009 Dejlige, dejlige Karla ... nu med levende bamse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts