Hop til indhold

ENDELIG fik jeg nuldret Indy!!!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det første der slog mig var hvilke dejlige billeder, og dejlige hunde :lun:

 

 

Det næste var hvor utrolig underlig sådan nogle mennesker i England er; de ligger og roder rundt på jorden :mrgreen:

 

 

 

Men iiiiiiiiiiiiih hvor ville jeg gerne have været der, det ser super hyggeligt ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første der slog mig var hvilke dejlige billeder, og dejlige hunde :lun:

 

 

Det næste var hvor utrolig underlig sådan nogle mennesker i England er; de ligger og roder rundt på jorden :mrgreen:

 

 

 

Men iiiiiiiiiiiiih hvor ville jeg gerne have været der, det ser super hyggeligt ud :hjerte:

 

Jep :5up: og Noomi syntes at det var et hit :banan: hun har pakket sin kuffert for hun vil gerne over til de der sjove mennesker n015.gif:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg endelig taget mig sammen og fået ordnet billeder :blink:

mere nuldren

denmarkjune09-a237.jpg

 

der er vist lige blevet sagt noget sjovt :lol:

denmarkjune09-a244.jpg

 

smukke Noomi :engel:

denmarkjune09-a245.jpg

 

Med løs snor :mrgreen:

denmarkjune09-a253.jpg

 

alle pigerne

denmarkjune09-a259.jpg

 

og forfra :blink: (de trak måske en anelse, da jeg løb fra dem for at komme op foran og tage billedet :lol:)

denmarkjune09-a261.jpg

 

Der er bare et eller andet sjovt ved det her billede :lol:

denmarkjune09-a234.jpg

 

Fra "søen"

denmarkjune09-a256.jpg

 

Noomi vandhund :engel:

denmarkjune09-a255.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem hentyder du til som den anden tiggeprinsesse :confused:

 

Den første må så ubetinget være Nollike, som hun har plaget for at komme til at nuldre belgier :rolleyes: :blink: :mrgreen:

 

Desværre må jeg her give dig ret :oops: Og jeg skal ikke sige mig fri for at jeg fik en anelse dårlig samvittighed, da det viste sig at PinPoynter kørte over broen udelukkende af samme årsag :oops:

 

Men jeg er RIGTIG glad for det :kys: og PinPoynter har RET meget saltlakrids til gode på den konto :mrgreen: Ikke noget med at løbe tør for det det første lange stykke tid :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen har du ikke investeret i det pandekamera endnu da :mrgreen: har da set nogle enkelte af dig på fjæsbogen hvor du ikke ligner en skovl da :blink:

 

Tak, men hvis det er dem fra Oscarfesten så gæls' det ik', sådan kan man jo ikke rende rundt altid :blink:

 

Måske jeg skulle få fat i det pandekamera, så jeg kan se hvor galt det er :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...