Hop til indhold

Billeder af de små perler, når de sover

Gæst Basilmus
 Share

Recommended Posts

Gæst Basilmus

Ja, som titlen siger..

Må jeg se nogle billeder af jeres kære små perler, når de sover og sove stillinger..

Jeg starter lige ud med lidt af Basil. :lun:

De første 3 fra da han var hvalp..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basilmus
Hvor ér han dog nus-krammelig på de første 3 billeder :hjerte: og totalt fjollet på de næste og specielt 4. billede :mrgreen:

ja, han er jo vokset lidt siden de blev taget.. min lille hvalp :hjerte:

Nu er han stor, men stadig lige så skøn.. og en lille putte hund.. Han elsker at sove i ske.. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, han er jo vokset lidt siden de blev taget.. min lille hvalp :hjerte:

Nu er han stor, men stadig lige så skøn.. og en lille putte hund.. Han elsker at sove i ske.. :oops:

Ja det går så hurtigt.. Men hvor er han nuser da! :lun:

Mio er også en rigtig putte-hund (nogle gange også prutte-hund :roll:).

Han nyder, at ligge op ad en med alle 4 poter i vejret - så er der jo størst chance for, at man bliver nusset lidt mens man sover! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er ved at blive stor :lun: Jeg er så misundelig over at dine sover sådan. Oscar ville ALDRIG gå med til det. Derfor skal vi have en hund mere, så Svea har en at putte med :mrgreen:

Nu er det så heller ikke altid de sover sådan...

Luna skal putte sig ind til Baldur imens han stadig er halvvågen, hvis hun prøver imens han sover dybt, så bliver han skidesur...

Men det er nu også naturligt nok, da Luna's putte ritualer består i at tygge lidt på den hun skal putte hos (nogen gange lidt hårdt, da hun endnu ikke er færdig med at lære bidehæmning), og derefter snurrer hun 15 gange rundt om sig selv....

Så inden hun er færdig med sine putte ritualer, så er Baldur blevet rigtig irriteret på hende, og hun får besked på at skrubbe af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites