Gæst Basilmus Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Ja, som titlen siger.. Må jeg se nogle billeder af jeres kære små perler, når de sover og sove stillinger.. Jeg starter lige ud med lidt af Basil. De første 3 fra da han var hvalp.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Og nogle flere her der er nyere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Hvor ér han dog nus-krammelig på de første 3 billeder :hjerte: og totalt fjollet på de næste og specielt 4. billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Og lige et til .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Hvor ér han dog nus-krammelig på de første 3 billeder :hjerte: og totalt fjollet på de næste og specielt 4. billede ja, han er jo vokset lidt siden de blev taget.. min lille hvalp :hjerte: Nu er han stor, men stadig lige så skøn.. og en lille putte hund.. Han elsker at sove i ske.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Han er da skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 ja, han er jo vokset lidt siden de blev taget.. min lille hvalp :hjerte: Nu er han stor, men stadig lige så skøn.. og en lille putte hund.. Han elsker at sove i ske.. Ja det går så hurtigt.. Men hvor er han nuser da! Mio er også en rigtig putte-hund (nogle gange også prutte-hund ). Han nyder, at ligge op ad en med alle 4 poter i vejret - så er der jo størst chance for, at man bliver nusset lidt mens man sover! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Jeg har en sove-video af min hund http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/3409-karla-coma.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Putte-hunden Mimi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 der burde jeg nok kunne finde nogle rigtige gode nogle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 ^ Hvor er han bare nuser, man kan rigtigt se at han bare slapper totalt af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 sådan sover Balther tit.:5up: [ATTACH]10763[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Sikke nogle hyggetrolde i har jer Her er Emil i sit ES. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Har også det her af Basil.. Der sover han bare ikke mere, men er lige vågnet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anine Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Smilla, på lidt forskellige falde-i-søvn tidspunkter. (Det ene er sammen med Mimi, vores "gamle" ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Her er et af mine perler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Smilla i kattenes hule, der er ret lille. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2009 Svesken... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Her er min "lille" perle [ATTACH]10799[/ATTACH] [ATTACH]10800[/ATTACH] [ATTACH]10801[/ATTACH] [ATTACH]10802[/ATTACH] [ATTACH]10803[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Her er et af mine perler Hun er ved at blive stor Jeg er så misundelig over at dine sover sådan. Oscar ville ALDRIG gå med til det. Derfor skal vi have en hund mere, så Svea har en at putte med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Hun er ved at blive stor Jeg er så misundelig over at dine sover sådan. Oscar ville ALDRIG gå med til det. Derfor skal vi have en hund mere, så Svea har en at putte med Nu er det så heller ikke altid de sover sådan... Luna skal putte sig ind til Baldur imens han stadig er halvvågen, hvis hun prøver imens han sover dybt, så bliver han skidesur... Men det er nu også naturligt nok, da Luna's putte ritualer består i at tygge lidt på den hun skal putte hos (nogen gange lidt hårdt, da hun endnu ikke er færdig med at lære bidehæmning), og derefter snurrer hun 15 gange rundt om sig selv.... Så inden hun er færdig med sine putte ritualer, så er Baldur blevet rigtig irriteret på hende, og hun får besked på at skrubbe af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Derfor skal vi have en hund mere, så Svea har en at putte med Eller en menneske-baby :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Eller en menneske-baby :pift: Hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Eller en menneske-baby :pift: Det ender nok med hund nr.3 inden menneskebaby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Her er et af mine perler Nåh, hvor ser de søde ud sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts