Stjernetosse Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Kvaliteten er ikke den bedste, men se lige Mine hunde sover sammen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2009 Kvaliteten er ikke den bedste, men se lige Mine hunde sover sammen :banan: :hjerte: de klær hinanden, de er vildt kære sammen.... Efter stormvejret i går og regnen puttede jeg Cujo med sit tæppe i sofaen og han fandt sig så en "behagelig" sovestilling. (farverne er lidt sjove, men gjorde det lysere ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2009 :hjerte: de klær hinanden, de er vildt kære sammen.... Efter stormvejret i går og regnen puttede jeg Cujo med sit tæppe i sofaen og han fandt sig så en "behagelig" sovestilling. (farverne er lidt sjove, men gjorde det lysere ) Århh.. hvor han bare nyder det.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2009 :hjerte: de klær hinanden, de er vildt kære sammen.... Efter stormvejret i går og regnen puttede jeg Cujo med sit tæppe i sofaen og han fandt sig så en "behagelig" sovestilling. (farverne er lidt sjove, men gjorde det lysere ) Årh hvor er han dejlig, ham kunne man godt lige lægge sig og sove ½ time med. :-)Jeg er helt nervøs for han falder ned... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2009 Det var en meget træt hund efter en lang dag. Hun faldte lige i søvn i mine arme:mrgreen: Frigg ligger faktisk og sover lige nu i mine arme også - det gør det lidt besværligt at skrive på computeren faktisk:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2009 her er lidt af den skøre herr flick :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juni 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2009 Hvor er de søde, jeg elsker billeder af hunde der sover :blink: De er så søde når de ligger med bunden i vejret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Juni 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2009 Danny sover også lidt skægt engang imellem men det er altså bedst når man er tæt på os andre... [ATTACH]10927[/ATTACH] [ATTACH]10928[/ATTACH] [ATTACH]10929[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MyFairLulu Besvaret Juni 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2009 Lulu er alt for meget dame til, at ligge på de skæve måder. Men tilgengæld er hun rigtig god til, at give mig et "skrid-blik" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2009 ^Nåh, hvor ser hun dejlig ud, hvilken race er hun ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2009 Her er lidt af Mio :sove: Det sidste er taget her til aften, hvor han har ligget og holdt mig opmuntret, mens jeg forberedte fremlæggelse til eksamen i morgen! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MyFairLulu Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 ^Nåh, hvor ser hun dejlig ud, hvilken race er hun ? Mener du min Lulu? Hun er Amstaff Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 sådan kan man også bare sove. [ATTACH]10950[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basilmus Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Her er lidt af Mio :sove: Det sidste er taget her til aften, hvor han har ligget og holdt mig opmuntret, mens jeg forberedte fremlæggelse til eksamen i morgen! :hjerte: Århhh .. hvor er han skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Mener du min Lulu? Hun er Amstaff Ja det var hende jeg mente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 så har han igen sovet. og jeg ville derfor lige poste lidt billeder:-D [ATTACH]11005[/ATTACH] [ATTACH]11003[/ATTACH] [ATTACH]11002[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Congo i forskellige stillinger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Mine små labber i sød søvn Ja, den lille synes i hvert fald, at det er ren hygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Anton der får en lur ved computeren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Man smelter totalt over denne tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts