Hop til indhold

Billeder af de små perler, når de sover

Gæst Basilmus
 Share

Recommended Posts

Kvaliteten er ikke den bedste, men se lige :lun: Mine hunde sover sammen :banan:

:hjerte: de klær hinanden, de er vildt kære sammen.... :lun:

Efter stormvejret i går og regnen puttede jeg Cujo med sit tæppe i sofaen og han fandt sig så en "behagelig" sovestilling. (farverne er lidt sjove, men gjorde det lysere :oops:)

guanomo-albums-cujo-blandet-picture7562-sove1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basilmus

Efter stormvejret i går og regnen puttede jeg Cujo med sit tæppe i sofaen og han fandt sig så en "behagelig" sovestilling. (farverne er lidt sjove, men gjorde det lysere :oops:)

guanomo-albums-cujo-blandet-picture7562-sove1.jpg

Århh.. hvor han bare nyder det.. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er han dejlig, ham kunne man godt lige lægge sig og sove ½ time med. :-)Jeg er helt nervøs for han falder ned... :hjerte: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Det var en meget træt hund efter en lang dag. Hun faldte lige i søvn i mine arme:mrgreen:

Frigg ligger faktisk og sover lige nu i mine arme også - det gør det lidt besværligt at skrive på computeren faktisk:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

Danny sover også lidt skægt engang imellem men det er altså bedst når man er tæt på os andre...

[ATTACH]10927[/ATTACH]

[ATTACH]10928[/ATTACH]

[ATTACH]10929[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basilmus
Her er lidt af Mio :sove:

Det sidste er taget her til aften, hvor han har ligget og holdt mig opmuntret, mens jeg forberedte fremlæggelse til eksamen i morgen! :hjerte:

Århhh .. hvor er han skøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites