Hop til indhold

Kryds fingre for Luna

JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Julius' mor

Stakkels Luna. Hende der er så rolig og venlig mod andre hunde :(

Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå. Sig nu til hvis jeg kan hjælpe med nogetsomhelst!!!!

:ae::ae::ae:

Iben

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Stakkels Luna. Hende der er så rolig og venlig mod andre hunde :(

Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå. Sig nu til hvis jeg kan hjælpe med nogetsomhelst!!!!

:ae::ae::ae:

Iben

Tusind tak. Det gør jeg også.. Det kan godt være vi vil mødes, når sårene er ved at være helet, så kan vi gå en tur med de to:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak..

Jeg har lige snakket med forsikringsselskabet og fordi Luna er sygeforsikret, skal det gå igennem dem, så jeg skal kun lige ringe og få adresse og navn på forsikringsselskab, så klarer Dyrekassen resten.. Heldigvis.. jeg er en kylling, når det kommer til at skulle konfrontere og kræve:oops::(

Så nu ringer jeg til ejeren om lidt.. så mangler jeg bare at få fat i min far, så jeg kan låne bilen og komme ind til en kort gåtur med en god støtte..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en skrækkelig oplevelse. :( God bedring til lille Luna. :ae:

Tusind tak.. Ja jeg fik jo da taget lidt billeder i går formiddags, men dem har jeg ikke kigget på endnu

Har lige taget et par af Lunas skulder/hals, men ved ikke om det bliver for meget at se? De er ikke så slemme og giver slet ikke et helt indtryk af skaderne synes jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

God bedring til Luna :ae::ae::ae: Håber hun snart er ovenpå igen både fysisk og psykisk.

Du får også lige en :ae::ae::ae:

Tusind tak.. Ja jeg håber også vi kommer os helt over dette her..

Jeg har lige snakket med ejeren.. Hunden er tidligere blevet overfaldet af en lab og han kan ikke lide labber, men det godtager jo ikke at han flyver umotiveret ud fra en eller anden have og går på Luna

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med hende i dag? Kan du holde hende nogenlunde smertefri og sådan? :ae:

Jeg synes at det er rigtig positivt at ejeren af den anden hund erkender sit ansvar :5up: Det gør en dum oplevelse lidt nemmere, at man ikke skal slås om det samtidig. Fortsat rigtig god bedring med hende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

Det gør mig frygteligt ondt for jer. Det er jo simpelthen enhver hundeejers mareridt :whine: Jeg håber, at I alle får det godt hurtigt igen, og at den tåbelige ejer lærer af sine fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med hende i dag? Kan du holde hende nogenlunde smertefri og sådan? :ae:

Jeg synes at det er rigtig positivt at ejeren af den anden hund erkender sit ansvar :5up: Det gør en dum oplevelse lidt nemmere, at man ikke skal slås om det samtidig. Fortsat rigtig god bedring med hende :ae:

Hun var egentlig ok i morges.. mør og mat..Men jeg synes hun virker lidt rastløs nu her. Jeg skal lige omkring min egen dyrlæge nu her, så kan jeg lige spørge om metacam'en måske bare ikke virker..

Ja jeg synes også det er positivt.. Samtidig sidder jeg lidt og tænker, at jeg ikke rigtig tror på det før jeg har hørt fra hende igen (med adresse og forsikringsselskab):oops:

Tak for god bedring:-)

Det gør mig frygteligt ondt for jer. Det er jo simpelthen enhver hundeejers mareridt :whine: Jeg håber, at I alle får det godt hurtigt igen, og at den tåbelige ejer lærer af sine fejl.

Tak, det gør jeg også.. Hun sagde tidligere at hunden nok bliver aflivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var egentlig ok i morges.. mør og mat..Men jeg synes hun virker lidt rastløs nu her. Jeg skal lige omkring min egen dyrlæge nu her, så kan jeg lige spørge om metacam'en måske bare ikke virker..

Jeg håber at I får styr på det, så hun ikke har ondt :ae:

Ja jeg synes også det er positivt.. Samtidig sidder jeg lidt og tænker, at jeg ikke rigtig tror på det før jeg har hørt fra hende igen (med adresse og forsikringsselskab):oops:

Hvis hun selv har opsøgt dit nummer via en bekendt til Åse, så er hun sikkert reel nok :5up: Og skulle det modsatte vise sig, så ved du jo hvem hun er (eller den bekendte gør i hvert fald) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at I får styr på det, så hun ikke har ondt :ae:

Det gør jeg også... og tak:-)

Hvis hun selv har opsøgt dit nummer via en bekendt til Åse, så er hun sikkert reel nok :5up: Og skulle det modsatte vise sig, så ved du jo hvem hun er (eller den bekendte gør i hvert fald) :-D

Det er selvfølgelig rigtig nok.. Jeg har bare så tit troet på noget, og så blevet snydt og skuffet.. Men du har da nok ret.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites