Gæst Julius' mor Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Stakkels Luna. Hende der er så rolig og venlig mod andre hunde Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå. Sig nu til hvis jeg kan hjælpe med nogetsomhelst!!!! :ae::ae::ae: Iben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Stakkels Luna. Hende der er så rolig og venlig mod andre hunde Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå. Sig nu til hvis jeg kan hjælpe med nogetsomhelst!!!! :ae::ae::ae: Iben Tusind tak. Det gør jeg også.. Det kan godt være vi vil mødes, når sårene er ved at være helet, så kan vi gå en tur med de to:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna. Sig til hvis du får brug for hjælp :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna.Sig til hvis du får brug for hjælp :ae: Tusind tak:-D Det skal jeg nok:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Det lyder godt og dejligt at se så mange der tilbyder deres hjælp vi er også friske :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Øv for en grimmer én. Rigtig god bedring til Luna pigen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Det lyder godt og dejligt at se så mange der tilbyder deres hjælp vi er også friske :5up: Tusind tak:-) Det er nemlig helt fantastisk og jeg er DYBT taknemmelig over alle jeres tilbud:-) Tak Tanja.. ja det var ikke lige sårn jeg havde set min søndag slutte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Tusind tak.. Jeg har lige snakket med forsikringsselskabet og fordi Luna er sygeforsikret, skal det gå igennem dem, så jeg skal kun lige ringe og få adresse og navn på forsikringsselskab, så klarer Dyrekassen resten.. Heldigvis.. jeg er en kylling, når det kommer til at skulle konfrontere og kræve:oops: Så nu ringer jeg til ejeren om lidt.. så mangler jeg bare at få fat i min far, så jeg kan låne bilen og komme ind til en kort gåtur med en god støtte.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Det var da en skrækkelig oplevelse. God bedring til lille Luna. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Det var da en skrækkelig oplevelse. God bedring til lille Luna. :ae: Tusind tak.. Ja jeg fik jo da taget lidt billeder i går formiddags, men dem har jeg ikke kigget på endnu Har lige taget et par af Lunas skulder/hals, men ved ikke om det bliver for meget at se? De er ikke så slemme og giver slet ikke et helt indtryk af skaderne synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna :ae::ae::ae: Håber hun snart er ovenpå igen både fysisk og psykisk. Du får også lige en :ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna :ae::ae::ae: Håber hun snart er ovenpå igen både fysisk og psykisk. Du får også lige en :ae::ae::ae: Tusind tak.. Ja jeg håber også vi kommer os helt over dette her.. Jeg har lige snakket med ejeren.. Hunden er tidligere blevet overfaldet af en lab og han kan ikke lide labber, men det godtager jo ikke at han flyver umotiveret ud fra en eller anden have og går på Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Rigtig god bedring til Luna, og et stort kram til dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Rigtig god bedring til Luna :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Tusind tak til jer begge:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Hvordan går det med hende i dag? Kan du holde hende nogenlunde smertefri og sådan? :ae: Jeg synes at det er rigtig positivt at ejeren af den anden hund erkender sit ansvar :5up: Det gør en dum oplevelse lidt nemmere, at man ikke skal slås om det samtidig. Fortsat rigtig god bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Det gør mig frygteligt ondt for jer. Det er jo simpelthen enhver hundeejers mareridt :whine: Jeg håber, at I alle får det godt hurtigt igen, og at den tåbelige ejer lærer af sine fejl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Hvordan går det med hende i dag? Kan du holde hende nogenlunde smertefri og sådan? :ae: Jeg synes at det er rigtig positivt at ejeren af den anden hund erkender sit ansvar :5up: Det gør en dum oplevelse lidt nemmere, at man ikke skal slås om det samtidig. Fortsat rigtig god bedring med hende :ae: Hun var egentlig ok i morges.. mør og mat..Men jeg synes hun virker lidt rastløs nu her. Jeg skal lige omkring min egen dyrlæge nu her, så kan jeg lige spørge om metacam'en måske bare ikke virker.. Ja jeg synes også det er positivt.. Samtidig sidder jeg lidt og tænker, at jeg ikke rigtig tror på det før jeg har hørt fra hende igen (med adresse og forsikringsselskab) Tak for god bedring:-) Det gør mig frygteligt ondt for jer. Det er jo simpelthen enhver hundeejers mareridt :whine: Jeg håber, at I alle får det godt hurtigt igen, og at den tåbelige ejer lærer af sine fejl. Tak, det gør jeg også.. Hun sagde tidligere at hunden nok bliver aflivet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Hun var egentlig ok i morges.. mør og mat..Men jeg synes hun virker lidt rastløs nu her. Jeg skal lige omkring min egen dyrlæge nu her, så kan jeg lige spørge om metacam'en måske bare ikke virker.. Jeg håber at I får styr på det, så hun ikke har ondt :ae: Ja jeg synes også det er positivt.. Samtidig sidder jeg lidt og tænker, at jeg ikke rigtig tror på det før jeg har hørt fra hende igen (med adresse og forsikringsselskab) Hvis hun selv har opsøgt dit nummer via en bekendt til Åse, så er hun sikkert reel nok :5up: Og skulle det modsatte vise sig, så ved du jo hvem hun er (eller den bekendte gør i hvert fald) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 God bedring til Luna :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Jeg håber at I får styr på det, så hun ikke har ondt :ae: Det gør jeg også... og tak:-) Hvis hun selv har opsøgt dit nummer via en bekendt til Åse, så er hun sikkert reel nok :5up: Og skulle det modsatte vise sig, så ved du jo hvem hun er (eller den bekendte gør i hvert fald) Det er selvfølgelig rigtig nok.. Jeg har bare så tit troet på noget, og så blevet snydt og skuffet.. Men du har da nok ret.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Øv, hvor forfærdeligt - og det må være dobbelt slemt ikke selv at have været der God bedring til Luna og held og lykke fremover til jer alle tre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2009 Øv, hvor forfærdeligt - og det må være dobbelt slemt ikke selv at have været der God bedring til Luna og held og lykke fremover til jer alle tre! Tusind tak.. Ja det var skrækkeligt.. Jeg er glad for at Luna er så tryg ved Aase som hun er. Hun kunne lige så godt være stukket af:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts