Hop til indhold

Guincho - chihuahua


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Nu har vi jo haft Guincho i godt en måned, så jeg har lyst til at vise jer nogle billeder af ham:)

 

Han bliver langhåret, selvom man indtil videre kun kan se det på ørerne:-)

 

Han bliver formentlig rød (ligesom Toffi var) men måske lidt lysere end hun var tror jeg.

 

Han er en glad og legesyg chi, forsigtig overfor nye ting, men meget fræk på hjemmebane, og når der er andre hunde tilstede, som han kan "læne" sig op ad :cool:

 

Han er temmelig forbeholden overfor mennesker, som I kan se på billedet hvor han er i gang med at frisere Theresa, med Dolph ved sin side :blink:

guin1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille Guincho :lun:

 

Han er så bedårende, og blød! Men med ultra skarpe tænder - og et utroligt præcist bid hi hi..

 

Hvornår kommer I til Ååååårhus?

 

Hehe, så du kan få gjort septumpiercingen færdig, mener du?

Det må vi se på, resten af måneden er rejse-kvoten i hvert fald opbrugt, træning hos Irene i Kbh om tirsdagen og hos Susanne i Roskilde om onsdagen. Men vi må finde ud af noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, så du kan få gjort septumpiercingen færdig, mener du?

Det må vi se på, resten af måneden er rejse-kvoten i hvert fald opbrugt, træning hos Irene i Kbh om tirsdagen og hos Susanne i Roskilde om onsdagen. Men vi må finde ud af noget.

 

Nu var han jo så godt igang :mrgreen: Tænk sig, at på trods af at han hægter sig fast i næsen på folk, så er han stadig helt enooormt bedårende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, så du kan få gjort septumpiercingen færdig, mener du?

Det må vi se på, resten af måneden er rejse-kvoten i hvert fald opbrugt, træning hos Irene i Kbh om tirsdagen og hos Susanne i Roskilde om onsdagen. Men vi må finde ud af noget.

 

Næh, hvad tid træner I om tirsdagen? Det kan være, at Tyson og jeg bliver nødt til at snige os forbi på en gåtur for at fange et lille glimt af Guincho. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Ja, ham Guincho er bare lækker, hi hi. Også Charlie ELSKER ham, og også hans mor med den lækre mavetaske med den gode lugt.......:mrgreen::mrgreen: Uhmmmm Lever........ I love....:hjerte::hjerte:

Tak for sidst......:mrgreen: vi ses onsdag

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja77: Har sendt pm:)

Bichon Charlie: Hyggeligt at se dig her, jeg må se at få lagt billeder på computeren, måske er der et enkelt eller to af Charlie og Guincho sammen, som egner sig til at lægge herinde:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Sonja77: Har sendt pm:)

Bichon Charlie: Hyggeligt at se dig her, jeg må se at få lagt billeder på computeren, måske er der et enkelt eller to af Charlie og Guincho sammen, som egner sig til at lægge herinde:)

 

 

Ihhhh det kunne være dejligt........:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Sammenlignet med Guincho er Charlie jo en "kæmpe"......:blink: griner.

Tak for sidst.......:mrgreen: super hyggelig træning. Super hold!

Vi ses onsdag, og så er Charlie blevet klippet......:shock:

Vi drager til det "mørke" i morgen for at deltager i klippedag på den kennel hvor vi købte ham..... Så bliver han nok rigtig fin (:x: for jeg ikke kommer til at klippe i ham......:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor ser det dejligt ud. :lun:

 

Navne på de andre vuffere udbedes! :-D

 

Ja, den hvide er jo Bichon Charlie her inde fra, men de andre må forblive anonyme da deres ejere ikke er herinde. Men det er en pomeranian og den sorte er en blandingshund.

Herudover er der en yorkshireterrier og en papillon på holdet.

 

Så det er ret smart for sådan en som Guincho, hvis race jo er kendt for at foretrække sine egne.

Så nu får han at se at der også findes andre små racer som er ok:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er utroligt som han vokser, Vivi..

 

Han er også bare noget helt andet end Toffi, hva? Og så alligevel - deres udtryk er vældig ens..

Guincho har bare krudt i måsen :lol:

 

Ja, han er simpelthen så meget anderledes end Toffi at man nærmest ikke skulle tro det var samme race. Det er helt underligt. De erfaringer jeg har lavet omkring Toffi kan jeg bare slet ikke overføre til Guincho, jeg er nærmest helt på bar bund!

Så bl.a. derfor går vi til træning 2x ugtl. hos dels www.gladevuffer.dk og dels www.hundeliv.dk , så jeg kan få nogle gode input :-)

 

Men en ting går heldigvis igen hos både Toffi og guincho, og det er at de er(var) utroligt kærlige og hengivne begge to, på en måde som jeg vil vove at påstå kun en chi kan være det, men det kender du nok, Theresa :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...