Hop til indhold

Mere kursus med Anders Hallgren i maj på Sjælland

Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Hvordan bærer du dig ad, Irene, googler du hver dag på Hallgren? :lol:

Ikke noget for Toffen, med mindre alle de andre hunde er under 40 cm i skulderhøjde :wink:

Hvorfor står der at undervisningen varetages af Erik Andersen sammen med 1-2 instruktører? Holder Hallgren så et foredrag mon?

Det er i øvrigt billigt når man tænker på at der kun er plads til 6 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige talt med dem det er 2 forskellige ting.

Drivkraft og motivation, er med Anders Hallgren, og kun teori, praktiske eksempler med enkelte demohunde. det afholdes d. 17-18 marts, og der er plads til 40 på kurset.

Det andet med max. 6 deltagere afholdes af Erik fra ddi, og der er Anders der ikke, kun hans teori bliver brugt, dette hold er der ikke en dato for, men det oprettes når der er tilmeldinger nok.

Hilsen susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvordan bærer du dig ad, Irene, googler du hver dag på Hallgren? :lol:

Ikke noget for Toffen, med mindre alle de andre hunde er under 40 cm i skulderhøjde :wink:

Hvorfor står der at undervisningen varetages af Erik Andersen sammen med 1-2 instruktører? Holder Hallgren så et foredrag mon?

Det er i øvrigt billigt når man tænker på at der kun er plads til 6 hunde.

ja jeg googlede lige engang for at se hvad der var af tilbud..

Hov hov hvad??? Erik Andersen, hvadnudetfornået?

Hvor ser du det?

Det jeg har bestilt billet er dette:

Anders HallgrenWeekend seminar

Drivkraft & Motivation

17. + 18. maj 2008

i Værløse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er lidt forvirrende det her :D

Her står der at det er 1 og 2 dec..

også i jylland :)

http://www.dyreinstitut.dk/foredrag/hallgren.html

Den 17. og 18. maj 2008 afholdes næste dagsseminar med nye og spændende emner. Seminarerne gentages ikke.

Programoversigt

Indhold:

Lederskab og rangorden hos ulve og hunde

Regler for det sociale samspil mellem hunde

Motor & Motivation

Mental aktivering er vigtig for alle hunde

Forebyggelse/træning til accept af fyrværkeri

09.00 Velkomst

09.30 Lederskab & Rangorden

10.00 Er det en brist i lederskabet når hunden er problematisk?

10.30 Hvad er lederskab & rangorden, seneste etologisk forklaring

12.00 Frokost

13.00 Hundens sociale regler

14.00 Motor & Motivation

15.00 Kaffepause

15.30 Understimulering og mental aktivering

16.30 Spørgetid

17.00 Tak for i dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har naturligvis ret, Ninjamor, det er bare hjemmesiden der ikke er speciel navigationsvenlig, i hvert fald ikke for min umiddelbare logik :wink:

Linket på forsiden leder hen til det jeg har prin-screenet, hvor det ser ud som om "Anders Hallgren week-end seminar..." er overskrift til det der står nedenunder. Men det er i stedet et link til siden der fortæller om A-H.´s seminar :D

-i øvrigt, stadig ok billigt for en hel dag med den gode mand:)

2199_hallgren_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Du har naturligvis ret, Ninjamor, det er bare hjemmesiden der ikke er speciel navigationsvenlig, i hvert fald ikke for min umiddelbare logik :wink:

Linket på forsiden leder hen til det jeg har prin-screenet, hvor det ser ud som om "Anders Hallgren week-end seminar..." er overskrift til det der står nedenunder. Men det er i stedet et link til siden der fortæller om A-H.´s seminar :D

-i øvrigt, stadig ok billigt for en hel dag med den gode mand:)

2199_hallgren_1.jpg

Ja meget billigt, kommer du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg lidt forvirret (igen) Øverst står der 1. og 2. dec. i hhv. Hammel og Værløse.

Længere nede står der "Dagsseminar 17. og 18. maj" Dvs. det er kun 1 dag, går jeg ud fra...de kalder det formentlig week-end seminar fordi det gentages om søndagen for et nyt publikum, ikke? Foregår maj-seminarierne også i værløse?

Hvilken dag har I valgt, Ninjamor og Susanne?

Kalenderen siger ja, husbonden siger vist :roll: , og kontoen siger nej i dag, men ja i morgen :wink: Så jeg tror jeg tilmelder mig i morgen :D Nu er det vel sådan at man kan følge med i hvad han snakker om selvom man ikke er hundetræner, mon ikke? Jeg har da om ikke andet læst "Alfasyndromet" :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivi

Jeg går da ud fra det er en hel weekend, det i december må være noget gammelt, de ikke har fået slettet.

Men det vil jeg da få tjekket op på, for jeg har måtte ændre en aftale søndag, og det er der jo ingen grund til hvis det kun er en dag.

Jeg ved heller ikke hvad min bankkonto siger, men det ordner sig vel :wink:

Det blir da rigtig hyggeligt hvis du skal med :D

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivi

Jeg går da ud fra det er en hel weekend, det i december må være noget gammelt, de ikke har fået slettet.

Men det vil jeg da få tjekket op på, for jeg har måtte ændre en aftale søndag, og det er der jo ingen grund til hvis det kun er en dag.

Jeg ved heller ikke hvad min bankkonto siger, men det ordner sig vel :wink:

Det blir da rigtig hyggeligt hvis du skal med :D

Hilsen Susanne.

Ja, det vil være rigtig hyggeligt, husk din GPS så vi ikke farer vild som vi plejer :lol: Og jeg mine krak-kort :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det er lidt forvirrende det her :D

Her står der at det er 1 og 2 dec..

også i jylland :)

http://www.dyreinstitut.dk/foredrag/hallgren.html

Den 17. og 18. maj 2008 afholdes næste dagsseminar med nye og spændende emner. Seminarerne gentages ikke.

Programoversigt

Indhold:

Lederskab og rangorden hos ulve og hunde

Regler for det sociale samspil mellem hunde

Motor & Motivation

Mental aktivering er vigtig for alle hunde

Forebyggelse/træning til accept af fyrværkeri

09.00 Velkomst

09.30 Lederskab & Rangorden

10.00 Er det en brist i lederskabet når hunden er problematisk?

10.30 Hvad er lederskab & rangorden, seneste etologisk forklaring

12.00 Frokost

13.00 Hundens sociale regler

14.00 Motor & Motivation

15.00 Kaffepause

15.30 Understimulering og mental aktivering

16.30 Spørgetid

17.00 Tak for i dag

Hvad sker der så næste dag:?:

Jeg synes det er noget forvirrende :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg lidt forvirret (igen) Øverst står der 1. og 2. dec. i hhv. Hammel og Værløse.

Længere nede står der "Dagsseminar 17. og 18. maj" Dvs. det er kun 1 dag, går jeg ud fra...de kalder det formentlig week-end seminar fordi det gentages om søndagen for et nyt publikum, ikke? Foregår maj-seminarierne også i værløse?

Hvilken dag har I valgt, Ninjamor og Susanne?

Kalenderen siger ja, husbonden siger vist :roll: , og kontoen siger nej i dag, men ja i morgen :wink: Så jeg tror jeg tilmelder mig i morgen :D Nu er det vel sådan at man kan følge med i hvad han snakker om selvom man ikke er hundetræner, mon ikke? Jeg har da om ikke andet læst "Alfasyndromet" :P

Jeg var også nervøs for om niveuet var for højt så jeg forhørte mig lige hos Ninjamor :wink:

Han har skrevet en bog af samme tittel, så hvis man læser den inden burde det nok kunna lade give sig at følge med.

Jeg skal lige havde talt med banken. Siger de ok, skal jeg også med. Det lyder nemlig bare SÅ interessant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivi

Jeg har lige fået svar fre ddi, det er en hel weekend :)

Ja, jeg må hellere huske gpsen.

Hilsen Susanne.

Eeej nu er jeg sgu da også forvirret. Troede det kun var 1 dag. Men det er jo forskellige adresser lørdag og søndag :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget galt med dyreinstituts hjemmeside, vi ser alle en gammel version, fordi der er en teknisk fejl, formentlig omkring cookies.

Ham jeg talte med sagde at han ville sørge for at det blev ordnet, så den rigtige side kommer frem fra i morgen. Han var vildt glad for at jeg ringede, for det var slet ikke gået op for dem at der var en fejl!

Men kort fortalt:

Det ER et week-end-seminar lørdag OG søndag den 17.+18. maj, og emnet er Drivkraft og motivation. Men indholdet er ikke helt det samme som der har været på tidligere kurser af samme navn.

Prisen er 1795,- incl. frokost.

Kommer man langvejs fra, skal man selv sørge for overnatning.

Men som sagt er der korrekt info på siden fra i morgen. http://www.dyreinstitut.dk.

Jeg dropper det, men jeg håber I der skal med får en dejlig og lærerig week-end :) .

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget galt med dyreinstituts hjemmeside, vi ser alle en gammel version, fordi der er en teknisk fejl, formentlig omkring cookies.

Ham jeg talte med sagde at han ville sørge for at det blev ordnet, så den rigtige side kommer frem fra i morgen. Han var vildt glad for at jeg ringede, for det var slet ikke gået op for dem at der var en fejl!

Men kort fortalt:

Det ER et week-end-seminar lørdag OG søndag den 17.+18. maj, og emnet er Drivkraft og motivation. Men indholdet er ikke helt det samme som der har været på tidligere kurser af samme navn.

Men som sagt er der korrekt info på siden fra i morgen. http://www.dyreinstitut.dk.

Jeg dropper det, men jeg håber I der skal med får en dejlig og lærerig week-end :) .

Hej Vivi

Tak for svar, ja det er jo noget helt andet, og til en helt anden pris :roll:

Godt du ringede

Men han er jo bare altid god, at høre på 8)

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Men kort fortalt:

Hold da op, det var da en rimelig vigtig detalje :?

Ja så vil jeg da bare sige god tur, til dem der skal afsted. Herhjemme vokser pengene desværre ikke på træerne :(

Link til indlæg
Del på andre sites