Gæst Candy Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hejsa allesammen! Ville egentlig bare præsentere mig selv. Jeg er en 18 årig pige, der lige er blevet færdig med højskole, og nu leder efter arbejde inden jeg vil gå videre med en uddannelse! Overvejer at uddanne mig dyrepasser eller hundetrimmer. Der udover har jeg stor interesse inden for at male/tegne, og bruger en del af min fritid på det også, udover dyrene! Elsker dyr, og især hunde, og håber på snart at kunne anskaffe mig en hund igen, men vil lige have uddannelse og hjem klart inden da! Ellers håber jeg da at I vil tage imod mig med åbne arme og poter! Hilsen Ida-Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 Velkommen, håber du bliver glad for at være her. Hvad tegner og maler du? Er det det dyr, mennesker , naturen eller...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Annette Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 hejsa og velkommen til dig Hilsen Annette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christel Besvaret Januar 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2008 Hej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Candy Besvaret Januar 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2008 Mange tak alle sammen ^__^ Hvad tegner og maler du? Er det det dyr, mennesker , naturen eller...? Jeps, primært dyr og natur, men også lidt andre ting engang imellem... Glæder mig til at sommeren kommer med varmen, så jeg kan komme ud og male lidt igen! Håber på at kunne sælge nogen af mine hundeprotræt billeder en dag x'D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2008 Hej og velkommen! -Må man spørge, hvad er det for en hund du har haft? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anja mosevangen Besvaret Januar 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2008 Hey Hey Velkommen til!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts