Hop til indhold

min hund er syg og jeg ved ikke hvad den fejler

Gæst joel02
 Share

Recommended Posts

nu har jeg været ved dyrelægen og de siger det højst sandsynligt er en infektion så nu får han noget imod det og så skal vi ind til et check igen om en uge :) skal nok skrive om det var det der var galt med ham om en uge men indtil videre tak for jeres svar herinde selvom de ikke var det der var galt med ham hjalp det mig meget :D

Godt at høre at det formentlig bare er noget helt banalt som en infektion :-D Krydser for at han snart er frisk og glad igen :x:

Hvad mente dyrlægen hans angst skyldtes? De bliver vel ikke bange af at have en infektion??? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg været ved dyrelægen og de siger det højst sandsynligt er en infektion så nu får han noget imod det og så skal vi ind til et check igen om en uge :) skal nok skrive om det var det der var galt med ham om en uge men indtil videre tak for jeres svar herinde selvom de ikke var det der var galt med ham hjalp det mig meget :D

Det var GODT du kom af sted til dyrlæge. Der er ingen grund til at han skal gå og have det skidt, når det endda er noget, der nemt kan kureres..

Silke (min golden) og jeg mistede en lille firbenet veninde i nat. HUN havde gået og haft lidt sart mave i et stykke tid.

Sankt Hansaften fik hun tiltusket sig LIDT for god mad.

Hun kastede op hele natten.....

Onsdag morgen var hun sløv, og mor fik en akuttid hos dyrlægen en time senere. ---På vej derhen i cykelkurven kollapsede den lille hund.

På trods af drop og indlæggelse og nøje overvågning hos dyrlægen, stod hun ikke til at redde. I nat døde hun. :megaked:

Hun blev 8 år. Ingen alder for en pomeranier.

---Jeg fortæller dig det, fordi vi må aldrig glemme, at vores hund kan have det meget værre end den giver udtryk for. Og de fleste sygdomme kan kureres, hvis man bare opdager dem i tide.

--Hvis du er bekymret for noget, så er det fint at spørge her på HF. Men samtidig skal du kontakte dyrlægen så din hund kan blive rigtig undersøgt. Hellere TI gange for meget end én eneste gang for sent...

--Lille Rosie er det for sent at redde:cry:. Og Rosies mor er utrøstelig. Men jeg glemmer nok aldrig mere, at Silke kan være syg hvis hun opfører sig den mindste smule underligt..

Husk at fortælle os hvordan det går med din hundeven i næste uge. Det ville da være SÅ dejligt, hvis alle hans symptomer er væk til den tid. Jeg vil da også meget gerne høre om han får det bedre i løbet af de næste dage.

Link til indlæg
Del på andre sites