Amocca Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg havde for længe siden en tråd om at tage billeder i fart - hvor jeg postede mine ynkelige forsøg på dette... Jeg er blevet lidt bedre, om end ikke meget.... men det betyder sandelig ikke, at I ikke skal trækkes med billeder af min lille løbende hund 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 og flere - det er jo heldigvis valgfrit om man gider glo på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 hvor er de gode de billeder man kan se at den rigtig hygger sig:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 og flere - det er jo heldigvis valgfrit om man gider glo på dem Det midterste billede er rigtig fint med flyveører. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Reaper Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Her kan jeg også være med Billederne er fra før min hund blev drægtig - der er bare ikke noget bedre end at være i haven i det skønne vejr og lege med vufferne (Selvom de nok vidst har nok i sig selv) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 vi har også fart på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 og flere - det er jo heldigvis valgfrit om man gider glo på dem Hvor er billed nr 2 genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 vi har også fart på.. b:lol:illede 3 ligner jo nærmest en kænguru Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 vi har også fart på.. Det må siges at være fart:mrgreen::mrgreen: wauuuwwww. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Taget i morges. Den lille bandit skal opereres for Artrose i næste uge, jeg har svært ved at forstå det. Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Whippets> Hvordan fiiiiilan får du taget så fantastiske billeder når hunden er i så høj fart? Karla havde en playdate med en whippet for en måneds tid siden - jeg måtte fuldstændigt opgive - alt jeg fik af de to var fartstriber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juni 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Det er nogle der har forstand på at tage billeder der har taget dem.. Jeg får også kun dårlige billeder når jeg forsøger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Det er nogle der har forstand på at tage billeder der har taget dem.. Jeg får også kun dårlige billeder når jeg forsøger.. hehe godt at vide at man ikke er alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 alt jeg fik af de to var fartstriber Og du bruger dit spejrefleks? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Og du bruger dit spejrefleks? Ikke den dag nej - de her er også taget med lommekameraet - jeg kan ikke hitte ud af spejlrefleksen og jeg orker ikke al det der manual læsning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Smuk ser hun ikke ud, men der er fart over feltet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Smuk ser hun ikke ud, men der er fart over feltet:mrgreen: hahaha det første billede er da fantastisk :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Smuk ser hun ikke ud, men der er fart over feltet:mrgreen: Hahaha, nr 1 er genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 må se om man kan finde nogle faret billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Alle sammen med billeder. I kunne da lave et lille hunde løb sammen en dag. Vi glæder os allerede til billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 godt nok ikke i løb, men i spring.. det må vel også tælle.. hund som kat.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 her fandt jeg lidt:-D [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00079-2.jpg[/media] [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00071-4.jpg[/media] [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00077-4.jpg[/media] [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00098-2.jpg[/media] [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00109-2.jpg[/media] [media]http://i484.photobucket.com/albums/rr208/milder/DSC00087.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst c.nielsen Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 rigtig fine billeder i har taget allesammen... skal lige have skrevet et par indlæg mere så skal jeg nok også begynde at smide nogle billeder ind... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts