Gæst Linda Due Hansen Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Kære alle, Demonstration lørdag den 26. januar 2008 . For en strammere dyreværnslov samt et dyrepoliti NU! Vi mødes på Rådhuspladsen kl. 14:00 og går kl. 14:30 samlet ad ruten: Vester Voldgade - Stormgade, og Vindebro til pladsen på Christiansborg, hvor vi forventer at være kl. 15:00. Demonstrationen slutter kl. 17:00. Læs mere på : http://www.graeskehunde.dk/pdf_filer/demo1STOR.pdf Vel mødt, Mange hilsner Dyrlægestuderende, Linda Due Hansen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2008 Æv!. Jeg ville meget gerne have deltaget i den demonstration men skal desværre møde kl. 15.00 på arbejde. Håber at der er mange andre der kan afsætte et par timer af deres liv til fordel for en god sag. Fristes til at kalde en nødvendig sag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Linda Due Hansen Besvaret Januar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2008 Hej Misty, Tak for den søde respons Ja, vi krydser fingre for, at vi kan samle mange, for dyrene negligeres jo dagligt her i det danske samfund. Mange hilsner Linda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Winkybly Besvaret Januar 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2008 Jeg regner bestemt med at jeg også kommer. Mener ikke jeg har nogle aftaler den dag. Så håber stærkt på at jeg kan. Rigtig godt initiativ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2008 Demonstrationen er i morgen, så OP med denne tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2008 Ifølge DMI´s seneste vejrudsigt for kbh. i morgen, kommer der en byge mellem kl 14 og 15, og en lille en igen mellem kl 16 og 17. Og middelvind på 10m/sek. -Så det kunne være værre -Med en paraply under armen, er der ingen fare på færde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2008 Ifølge DMI´s seneste vejrudsigt for kbh. i morgen, kommer der en byge mellem kl 14 og 15, og en lille en igen mellem kl 16 og 17.Og middelvind på 10m/sek. -Så det kunne være værre -Med en paraply under armen, er der ingen fare på færde Øh, den holder så ikke mere. Nu lover de regn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2008 Regn eller ikke regn..... jeg har fået to af mine hundevenner til at deltage på mine vegne. Også fandens at arbejde tager så meget af ens fritid. Håber at der kommer rigtig mange så vi kan få vist politikkerne at der er et problem, de skal tage sig af. Jeg hepper på alle jer der tager afsted og siger tak for jeres indsats. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2008 Det var en rigtig god demonstration, på trods af vejret (Godt jeg ikke tog Toffi med, hun var blæst væk!) Jeg ville have skudt på at der var et par hundrede deltagere, men jeg har læst at der blev indsamlet over 600 underskrifter blandt deltagerne, så der var vist lidt flere Der kan læses om det på bl.a. http://www.graeskehunde.dk i deres forum samt på vi med hunds forum http://debat.tv2.dk/vimedhund. Der var repræsentanter fra mange forskellige organisationer: græske hunde, WSPA, ANIMA, Galgo SOS, Gadehunde, Kattens Værn, Dyreværnet i Rødovre, Axel fra Alle Dyrs Ret, DyrenesVenner m.fl. Der blev sunget en uddelt sang, en ved navn My (Jeg har ikke helst styr på hvilken organisation hun kom fra) holdt tale i megafon, og der blev afleveret en skrivelse på Christiansborg. Mange havde deres hunde med, og der var en god stemning. Hvis der bliver flere demonstrationer, kan jeg anbefale at møde op:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2008 Dejligt med så stort et frem møde. My kommer fra Græske hunde hilsen Susanne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2008 Dejligt med så stort et frem møde. My kommer fra Græske hunde hilsen Susanne. Nå, ok. Hun gjorde det godt, hende My. Der var 2-300 fremmødte, har jeg nu læst. Der er en artikel om demonstrationen på ekstrabladets hjemmeside: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article968746.ece I februar vil DF fremsætte lovforslag om dyrepoliti. Så må vi håbe at andre partier får øjnene op for hvad der foregår. Det kan da ikke være rigtigt at det kun er DF der synes at det nu kan være nok med dyremishandling! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts