Hop til indhold

Hvordan klarer jeres hunde denne varme


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Luna :lol: no offence, men hun ligner ikke den skarpeste kniv i skuffen på det billede :lol::engel: :hjerte:

 

 

Jeg går med mine ca en time hver morgen mellem 6 og 7, resten af dagen sover de og kommer ud på ganske korte tisseture. De orker ikke rigtig mere end det. Nogle gange kommer de ud på en rigtig tur igen om aftenen, men ikke hver aften, det kommer også an på hvor trætte vi er (efter en ti timers fysisk arbejdsdag i solen :neutral:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre ingen billeder :neutral: men igår og idag har jeg haft min venindes labrador med hjem efter arbejde. Alto, Sookie og Kaiser har pustet og stønnet. Jeg har fyldt vand i Alto´s badekar, hvor Alto bare smider sig ned og dukker hovedet. Kaiser fik lov idag til at dyppe tæerne (Alto har lidt ejerfornemmelser når det gælder vand). Sookie er ikke mærket af varme overhovedet - hun har rendt rundt om Alto og Kaiser og har ikke kunne forstå, hvorfor de ikke har gidet lege med hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Jeg har fundet en rute her hvor jeg bor, som ligger i skygge - så den har vi taget et par gange. Der er også masser af søer og bække her i området, så vi (Mimi) har været meget i bækken i de her dage og få kølet futterne :mrgreen: Ellers sover Mimi en del.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Frigg har det noget hårdt - men har også noget lang pels. Fra morgenen af er det fint, når solen ikke står så højt på himlen.

 

Men om eftermiddagen når hun er nede og hente mig på stationen, er det noget hårdt. Vi går igennem noget højt græs - som hun elsker - det er ikke så slemt - men ellers render hun hen til den nærmeste skygge og smider sig, og venter til vi er tæt på næste skygge og render så videre til den - sådan går den tur! Godt det ikke er så langt:mrgreen:

 

Ellers sover hun og kaster nærmest hele hovedet ned i vandskålene, som vi har til at stå både neden under og oven på.

 

Aftenturen venter vi med til sidst på aftenen, når solen er næsten nede.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er helt enig :5up:

 

Tror bare Pinpoynter er jaloux :mrgreen: hendes tøser ser sjældent kvik ud, derfor vi kun ser billeder af dem hvor de løber rundt på afstand :engel:

Hvad fanden har du fået at spise til morgenmad, du er om muligt endnu mere fræk end normalt! :evil::lol:

Tjah, nogle fordele skal der jo være ved at være ultra kortpelset, for Bonnie er overhovedet ikke mærket af varmen.........

 

At hun så hundefryser om vinteren er jo en anden sag :-D

....pigernes greyhound veninde Carrie, var ved at falde om af varme den anden dag, men hun er jo sort, så måske var det derfor? Vi kom tilbage til mit hus, og jeg pakkede hende ind i et håndklæde gennemvædet med koldt vand.. det kunne hun godt lide.

Link til indlæg
Del på andre sites

....pigernes greyhound veninde Carrie, var ved at falde om af varme den anden dag, men hun er jo sort, så måske var det derfor? Vi kom tilbage til mit hus, og jeg pakkede hende ind i et håndklæde gennemvædet med koldt vand.. det kunne hun godt lide.

 

Ja, det er sikkert også meget individuelt, men den sorte pels hjælper jo nok ikke.

 

Og ej heller jeres temperaturer derover lige pt. Som du nu har gjort os opmærksom på MINDSt 3 gange er 30 grader....:mrgreen: Vi er IKKE misundelige........:-D......det er nemlig osse varmt her........og vi bor lige ved vandet, nah-nah-nah-nah-nah......

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fanden har du fået at spise til morgenmad, du er om muligt endnu mere fræk end normalt! :evil::lol:

1 stk. Fiberkrydder bolle, en halv med ost og jordbær syltetøj og en halv med honning plus 2 kopper kaffe, et glas mælk, en fiskeolie pille, 2 panodiler pga. nogle trykket ribben og så lidt fixonaise til allergien :mrgreen:.

Og så en nektarin kl 9.

 

Fræk? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Lexus har det svært i dag, han har endnu ikke "bedt" om at komme på morgen tur:( Han holder sig til skyggerne. Jeg har prøvet at ligge et vådt håndkælde over ryggen på ham, men det vil han ikke have:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Trunterne her siger absolut intet til varmen!

 

Stella tøfferrundt som Stella nu engang altid gør, og har erstattet den daglige stegning foran brændeovn med en stegning i eftermiddagssolen!

 

Asta har sit sædvanlige energiniveau og tosser rundt også selvom solen står lige på hende!

Hun har godt nok kastet op i løbet af natten, men jeg tvivler på at det har noget med varmen at gøre, men nærmere at hun insisterer på at lege støvsuger og æde alt hvad hun finder af ting og sager på banen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...