Hailey Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg skal skifte over til et foder med et højt fiberindhold, og det højeste jeg kan finde er 3% Findes der ikke noget med højere, da jeg synes det lyder af lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Jeg skal skifte over til et foder med et højt fiberindhold, og det højeste jeg kan finde er 3% Findes der ikke noget med højere, da jeg synes det lyder af lidt Har du kigget på senior foder? Royal canin mature har ihvertfald 7,6% fiber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Har du kigget på senior foder? Royal canin mature har ihvertfald 7,6% fiber Hvor ser du det? Jeg har stået og kigget på fodersække fra RC, Hills, Eukanuba og flere andre i dag, og jeg så ikke så højt et fiberindhold på nogen af dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Olivers har noget med 4,5% (Old & Fit) og 5% (Diet & Senior + Weight loss) fiber, men er det nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Hvor ser du det?Jeg har stået og kigget på fodersække fra RC, Hills, Eukanuba og flere andre i dag, og jeg så ikke så højt et fiberindhold på nogen af dem http://www.royalcanin.dk/ipaper-119.aspx?showipaper=18 på side 34-35 er der sådan en breakdown analyse ting, der står der 7,6 % ved deres mature foder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Så skal du næsten skifte det foder som Freya får.... Det er fra Flatazor. Jeg bruger Prestige light til hende, hvor der indgår hele 10% fiber!!! http://zoa.dk/iframe%20prestige.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Har du kigget på senior foder? Royal canin mature har ihvertfald 7,6% fiber Hvis det skal være HØJT fiberindhold kan jeg kun anbefalde det foder:-) Jeg skal skifte over til et foder med et højt fiberindhold. - Hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Så skal du næsten skifte det foder som Freya får.... Det er fra Flatazor. Jeg bruger Prestige light til hende, hvor der indgår hele 10% fiber!!! http://zoa.dk/iframe%20prestige.html Den dur desværre ikke. Et light foder kan jeg ikke bruge, da jeg stadigvæk har problemer med at holde sul på ham. Deres seniorfoder er der 4,5 % fiber i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Jeg skal skifte over til et foder med et højt fiberindhold. - Hvorfor? Fordi han døjer med sin afføring. Han har kørt på et foder med meget høj fedtprocent, for at forøge sin vægt. Nu skal han i stedet have et foder med mange fibre, for at give hans mave lidt mere at arbejde med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2009 Jeg tænker at du måske kan bruge fibertilskud. Evt. dette http://www.equidan.dk/DK/Produkter/Produkter%20til%20familiedyr/Mave%20(x0x)%20tarm/(x13x)Pro(x30x)Fibre%20til%20hunde(x14x).aspx som kan købes hos dyrlægen. Jeg ved dog ikke hvad det koster. Jeg har hørt om, at nogle bruger HUSK, som er et naturlægemiddel, med gode resultater. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2009 Den dur desværre ikke. Et light foder kan jeg ikke bruge, da jeg stadigvæk har problemer med at holde sul på ham. Deres seniorfoder er der 4,5 % fiber i. Oki...det var ægerligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts