Hop til indhold

To politihunde døde i varm bil

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

Ej, hvor er det forfærdeligt! Selvom de er politibetjente, er hundene da slet ik det værd! ALDRIG NOGENSINDE!:(

Jeg er helt i chok.

Det er jo forfærdeligtforfærdeligtforfærdeligt:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Det er der vist rigtig rigtig mange, der godt vil vide svaret på, specielt faderen til barnet :megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

Ligegyldig hvordan det er sket, kan jeg ikke lade være med at tænke stakkels mand - Det må godt nok være svært at leve med sig selv efter det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligegyldig hvordan det er sket, kan jeg ikke lade være med at tænke stakkels mand - Det må godt nok være svært at leve med sig selv efter det!

Det er jo lige det - hvordan kan samfundet straffe ham (evt. fængselsdom) når manden allerede har idømt sig selv den værste straf af alle, at skulle leve med visheden om, at han slog sit barn ihjel :megaked: :megaked: :megaked: dertil kommer at ægteskab og venskaber nok også er slået ihjel :megaked: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Det er jo lige det - hvordan kan samfundet straffe ham (evt. fængselsdom) når manden allerede har idømt sig selv den værste straf af alle, at skulle leve med visheden om, at han slog sit barn ihjel :megaked: :megaked: :megaked: dertil kommer at ægteskab og venskaber nok også er slået ihjel :megaked: :ae:

Ja han har fået den største straf:cry: :megaked:. Jeg kan sådan set godt forstå, at myndighederne vil undersøge sagen, for at være sikker på omstændighederne bag - men jeg synes heller ikke han skal dømmes (selvfølgelig alt efter hvad udfaldet er)!

Der er nok MEGET, der skal repereres efterfølgende, hvis det overhovedet er muligt!

Link til indlæg
Del på andre sites