Gæst Dogue1 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Tja, at der står police på bil og tøj er ikke ensbetydene med at man kan bruge hovedet:stupid::damn: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-23426374.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 :megaked: Der burde have stået "Idiot" på bilen :damn: :damn: Håber de bliver sparket af posten og degraderet til p-vagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 (rettet) Trist for hundene.. nu vi er ved varme biler.. http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-23274707.html er dybt rystet og chokeret... hvordan fanden kan man glemme sin egen datter?? Redigeret Juli 2, 2009 af guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Ej, hvor er det forfærdeligt! Selvom de er politibetjente, er hundene da slet ik det værd! ALDRIG NOGENSINDE! Jeg er helt i chok. Det er jo forfærdeligtforfærdeligtforfærdeligt:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Trist for hundene.. nu vi er ved varme biler.. http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-23274707.html er dybt rystet og chokeret... hvordan fanden kan man glemme sin egen datter?? Ååååh, jeg siger det samme Det eneste jeg igen ka sige er, at det er heeeelt forfærdeligt! Skrækkeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 nu vi er ved varme biler..http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-23274707.html er dybt rystet og chokeret... hvordan fanden kan man glemme sin egen datter?? Det er der vist rigtig rigtig mange, der godt vil vide svaret på, specielt faderen til barnet :megaked: :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Det er der vist rigtig rigtig mange, der godt vil vide svaret på, specielt faderen til barnet :megaked: :megaked: Ligegyldig hvordan det er sket, kan jeg ikke lade være med at tænke stakkels mand - Det må godt nok være svært at leve med sig selv efter det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Ligegyldig hvordan det er sket, kan jeg ikke lade være med at tænke stakkels mand - Det må godt nok være svært at leve med sig selv efter det! Det er jo lige det - hvordan kan samfundet straffe ham (evt. fængselsdom) når manden allerede har idømt sig selv den værste straf af alle, at skulle leve med visheden om, at han slog sit barn ihjel :megaked: dertil kommer at ægteskab og venskaber nok også er slået ihjel :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Det er jo lige det - hvordan kan samfundet straffe ham (evt. fængselsdom) når manden allerede har idømt sig selv den værste straf af alle, at skulle leve med visheden om, at han slog sit barn ihjel :megaked: dertil kommer at ægteskab og venskaber nok også er slået ihjel :ae: Ja han har fået den største straf:cry: . Jeg kan sådan set godt forstå, at myndighederne vil undersøge sagen, for at være sikker på omstændighederne bag - men jeg synes heller ikke han skal dømmes (selvfølgelig alt efter hvad udfaldet er)! Der er nok MEGET, der skal repereres efterfølgende, hvis det overhovedet er muligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2009 Er måløs!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts