Hop til indhold

Doggy pool


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Når vi nu ikke længere må bade i søer er der så nogen der har købt et badebassin til deres hund i haven?

 

Kan man ikke bare købe et billigt børnebassin til 100 kr i stedet for de dyre beregnet til hunde? Eller går de i stykker af kløer/ bid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nu ikke længere må bade i søer er der så nogen der har købt et badebassin til deres hund i haven?

 

Kan man ikke bare købe et billigt børnebassin til 100 kr i stedet for de dyre beregnet til hunde? Eller går de i stykker af kløer/ bid?

 

 

Hvis du køber dem med fast kant går der lidt længere end de går i stykker ;-) men ikke meget...

 

Køb hellere en af de små plastsandkasser... de kan ofte erhverves for 100-150 kr i diverse supermarkeder... så kan de også være "grave-sandkasse" i vinterhalvåret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du køber dem med fast kant går der lidt længere end de går i stykker ;-) men ikke meget...

 

Køb hellere en af de små plastsandkasser... de kan ofte erhverves for 100-150 kr i diverse supermarkeder... så kan de også være "grave-sandkasse" i vinterhalvåret :mrgreen:

 

Ha ha så du har været der. :blink: God idé med sandkassen, den fylder også bare lidt mere, når den skal gemmes væk (delehave).

 

Må dog hellere lige kigge lidt på dem.. :-) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nu ikke længere må bade i søer er der så nogen der har købt et badebassin til deres hund i haven?

 

Kan man ikke bare købe et billigt børnebassin til 100 kr i stedet for de dyre beregnet til hunde? Eller går de i stykker af kløer/ bid?

[ATTACH]11744[/ATTACH]

99 kr i Bilka & AZ ;-) ......altså uden indhold ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en rød bil til mine hunde.. som faktisk er en sandkasse hvor der er låg til! Men æblet er også fint;-)

 

Mine bruger dog mest bassinet til vand trug.. da de hellere vil lege med have slangen og blive godt gennemvåde så de kan rulle sig i græsset og blive.. lækre:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også "æblet" til Alto hjemme i haven, men vi har også et "transportabelt" der kan komme med i bilen ser sådan her ud (kan genbruges - er fra sidste år) tror jeg gav 40 kr. i Netto

 

Hvor ser han sød ud. :hjerte: Var ellers på vej ud for at købe et idag, men tror lige jeg skal bruge en dag mere på at overtale manden i huset. Tror han synes det er små-pinligt overfor naboerne (delehave). Jeg er ligeglad. :lol: Og så skulle jeg selv stå for at fylde den op med vand (ingen haveslange, dårlige knæ).:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også "æblet" til Alto hjemme i haven, men vi har også et "transportabelt" der kan komme med i bilen ser sådan her ud (kan genbruges - er fra sidste år) tror jeg gav 40 kr. i Netto

 

Imponerende at du har haft mulighed for at genbruge dit oppustelige bassin :shock: Det oppustelige jeg købte døde efter ca 15 minutter med Karla og Sif ... det med faste kanter holdt i ca 1 time, men så var der krattet hul i bunden af det :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Jeg har også "æblet" til Alto hjemme i haven, men vi har også et "transportabelt" der kan komme med i bilen ser sådan her ud (kan genbruges - er fra sidste år) tror jeg gav 40 kr. i Netto

 

Det er altså godt du har Alto, som undskyldning for at have et soppebassin, du var da i al fald i nogle gange i lørdags:mrgreen::mrgreen:

 

Okey okey det var Alto så også :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et soppebassin til Noomi i Fakta, de var på tilbud til 50,- og det holder fint :mrgreen: Men det er så også fordi hun mod forventning, jeg købte to med det samme for jeg regnede med at hun ville grave i det og sår'n, kun står i det og dykker efter guffer med snuden :lol: Så hun bliver kun våd på ben og hoved, resten af kroppen er totalt tør. :stupid: Måske er din ligesådan :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså godt du har Alto, som undskyldning for at have et soppebassin, du var da i al fald i nogle gange i lørdags:mrgreen::mrgreen:

 

Okey okey det var Alto så også :5up:

 

:lol::lol: det var da kun fordi jeg ville vaske en rotte og en dræberkamp-hund :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et soppebassin til Noomi i Fakta, de var på tilbud til 50,- og det holder fint :mrgreen: Men det er så også fordi hun mod forventning, jeg købte to med det samme for jeg regnede med at hun ville grave i det og sår'n, kun står i det og dykker efter guffer med snuden :lol: Så hun bliver kun våd på ben og hoved, resten af kroppen er totalt tør. :stupid: Måske er din ligesådan :blink:

I søen kan hun godt lide at blive våd over det hele. Hvis det er varmt (!) :lol: (Men det får hun jo ikke lov til længere).

 

Kan godt være jeg skal prøve med et oppustelig soppebassin, så kan hun bedre bevæge sig rundt og hvis der så bare holder sommerferien... :pift::x2:

 

Vil prøve om jeg kan finde et på tilbud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...