Hop til indhold

Hvalpetræf Kbh - små hunde


Gæst Papi
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg har en lille pige på godt 2,5 måned, der gerne vil have nogle søde legekammerater på sin egen størrelse ca 1-3 kg.

 

Vi bor i indre Kbh, men er mobile.

 

Vi glæder os til at høre fra jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Papi.

 

Tak for din besked :-)

 

Vi vil meget gerne lege med jer! Vi har i den sidste måneds tid haft en par lignende tråde herinde. Desværre er det hver gang bare blevet ved snakken :(

 

Jeg tænker derfor at det bedste vil være, hvis vi sætter en specifik dato på (+ evt. sted), som de københavnske sommerhvalpe så kunne melde sig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen

 

Ja det lyder som en god ide.

 

Jeg lufter ofte i Fælledparken, Østre anlæg, Kastellet, Kgs. Have samt Hellerup havn.

 

Er der andre som bor her i nærheden og er friske på at mødes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hej! Os :vinken: - vi vil vildt gerne møde andre hvalpe :-D

 

Buddha er stadig kun 8 uger og 4 dage, men indtil nu har han kun mødt meget, meget store hunde, så tror han vil være riiiigtig glad for at møde nogle på egen størrelse, i hvert fald i sind..

 

Vi bor på Christianshavn, og vil helst hvis vi kunne cykle til mødestedet, men ellers må vi se om vi kan finde ud af offentlig transport.. (Altså, mig der cykler, og Buddha der sidder i kurven.)

 

Håber vi kan finde en dag og et sted, vi tager godt nok i sommerhus på mandag, men vi er hjemme igen fredag (om en uge).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

 

Jeg har en lille pige på godt 2,5 måned, der gerne vil have nogle søde legekammerater på sin egen størrelse ca 1-3 kg.

 

Vi bor i indre Kbh, men er mobile.

 

Vi glæder os til at høre fra jer.

 

Jeg er med på ideen hvis ovennævnte vægtklasse holdes.

Min hund vejer 2 kg og er 5 mdr. gammel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nej, jeg hopper fra, det er jo nogle meget små hunde i har, og det er nok også vigtigt for dem at de får lov at lege med samme små (søde) størrelser :-)

Buddha har mødt en chihuahua de sidste 2 dage, og selvom han ikke vejer meget endnu, er han mindst dobbelt så stor.

 

Jeg prøver at lave et indlæg om træf for lidt større hvalpe.

 

Hav en rigtig hyggelig tur! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vivi: min er også en lille skid på 1600 gram, så skal der ledes foretrækker jeg også nogen på egen størrelse hvad angår hvalpe:)

 

Hvor kommer du fra?

 

90 km fra København :mrgreen: Nordvestsjælland

 

1600 gram er ikke meget, men han kommer nok på et tidspunkt til at overhale min, som formentlig ender på 2700 gram. Hvad er det for en slags hund du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Uffe - the dog!

Uffe vil også meget gerne være med. Han er en lille shih tzu på 8 1/2 uge. Vi bor på Østerbro, så Fælledparken eller lignende ville være perfekt, hvis det også passer andre?

 

Mange vuf fra Uffe

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle som har lyst til at mødes til lidt hundeleg i dag eller i morgen i fælledparken?

 

Jeg har ferie, så er meget fleksibel mht tidspunkter:-)

Redigeret af Papi
Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle som har tid her til aften?

 

Skal snart ud med prinsessen og hun kunne så udemærket godt bruge at brænde noget krudt af:D

 

Evt ovre i Østre anlæg eller v. indhegningen omk Østerport st her kl. 19?

 

Uffe: Hvad med i morgen formiddag kl. 11?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv. Har først set din besked nu.

 

Har du fundet den lille indhegning jeg talte om?

 

Vi tar derhen i morgen klokken 19.30, hvis du har lyst.

Ja, det har jeg:-)

 

Var der henne i går, da Emma havde en masse krudt i måsen, men der var desværre ikke nogen, så vi tullede hjem igen.

 

Jeg kigger forbi i aften ved en 19.30 tiden sammen med Emma:)

 

Vi ses

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har jeg:-)

 

Var der henne i går, da Emma havde en masse krudt i måsen, men der var desværre ikke nogen, så vi tullede hjem igen.

 

Jeg kigger forbi i aften ved en 19.30 tiden sammen med Emma:)

 

Vi ses

 

Hyggeligt.. der plejer også at komme nogle andre små hunde omkring halv otte. De er gode til at lege sammen, og nogle går bare rundt og snuser lidt. De er alle søde og rare..

 

husk kamera :-D

 

Du er der lige med det samme, hva'? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i aften:-)

 

Krydser fingre for at 'terroristen' her på adressen, sover lidt længere end sædvane*GG*

 

I såfald skylder jeg klart Louie en godbid og kløen bag øret, for så er det alt sammen hans fortjeneste:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i aften:-)

 

Krydser fingre for at 'terroristen' her på adressen, sover lidt længere end sædvane*GG*

 

I såfald skylder jeg klart Louie en godbid og kløen bag øret, for så er det alt sammen hans fortjeneste:D

 

Sov hun så lidt længere?

 

Louie sov fra kl 1 til kl. 11.... kun afbrudt af en tur op i sengen til os omkring kl. 8..

Link til indlæg
Del på andre sites

hun gik i hvert fald omkuld mere eller mindre med det samme. vågnede så i morges ved en 7 tiden og har sovet ind til nu, så synes bestemt hun har gjort et hæderligt forsøg på at sove længe:)

 

ses vi i aften?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...