Gæst Dogue1 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 RRRRØVHUUUL:lol: Var noget i Rrrrøvhul du ikke forstod, for jeg kan da godt lige gentage hvis det er:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 (rettet) Næææææ se far der kommer nogen:klap: Jamen Far se!!!! Det er en VEEEEEN:ivrig::banan::banan: Far,far.. Det er onkel Henrik:klap2::klap: Jaaaaa... Min aller bestestest ven!!!!!:klovn: Redigeret Juli 19, 2009 af Dogue1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 :lol: ham Lexus er bare dejlig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 :lol: ham Lexus er bare dejlig:-D Han er fars lille pusse nusse mus Se mig dybt i øjnene!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Han er skisma en skønner knægt - og super gode billeder :5up: ... og så er jeg vild med det sidste billede ... og dine kommentare til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Hvor du bare kan tage nogle gode billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Gode billeder. Og en tekst der passer til gør dem bare endu bedre!:blink: Og det allerbedste er en skøn hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Super dejlige billeder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Hvor er han da bare lækker :hjerte: - Og flotte billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Dejlige billeder Elsker bare onkel Henrik-billederne, kææft han ser dejlig glad ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2009 Dejlige billeder Elsker bare onkel Henrik-billederne, kææft han ser dejlig glad ud :hjerte: Ja, han er da for sød, og det er godt nok sjovt at følge halens forskellige stillinger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts