Hop til indhold

Så fik vores lille hund hjem!! ;o)

Gæst Gry
 Share

Recommended Posts

I onsdags hentede vi Gry, vores lille Jack Russell Terrier. :-D Hun er bare så dejlig.... - en rigtig lille personlighed.

Og det er gået overraskende godt. Børnene har reageret positivt, men lader til at have svært ved at forstå at hun skal blive hos os altid... :lol:

Den ene nærmest kaster rundt med hende, men han er også totalt frygtløs. Og den store er bange for at blive bidt af de små hvalpetænder... :-) Men overordnet går det fint. - Lige nu er vi i en tilvænningsfase for os alle, så vi prøver efter bedste evne at sætte nogle grænser, men det går ikke altid som ventet... :rolleyes: Fx. har manden min sagt INGEN HUND i sengen, og efter som det er ham der skal agere flokleder, så er det ham der passer hund om natten, med det resultat at den efter første nat alligevel blev taget op i sengen kl. 5.30 ("det er ikke nat mere.... ") :engel:

Men det går godt... Nu skal vi have ferien overstået - og ind i nogle faste daglige rutiner, og så skal hun til hvalpetræning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
I onsdags hentede vi Gry, vores lille Jack Russell Terrier. :-D Hun er bare så dejlig.... - en rigtig lille personlighed.

Og det er gået overraskende godt. Børnene har reageret positivt, men lader til at have svært ved at forstå at hun skal blive hos os altid... :lol:

Den ene nærmest kaster rundt med hende, men han er også totalt frygtløs. Og den store er bange for at blive bidt af de små hvalpetænder... :-) Men overordnet går det fint. - Lige nu er vi i en tilvænningsfase for os alle, så vi prøver efter bedste evne at sætte nogle grænser, men det går ikke altid som ventet... :rolleyes: Fx. har manden min sagt INGEN HUND i sengen, og efter som det er ham der skal agere flokleder, så er det ham der passer hund om natten, med det resultat at den efter første nat alligevel blev taget op i sengen kl. 5.30 ("det er ikke nat mere.... ") :engel:

Men det går godt... Nu skal vi have ferien overstået - og ind i nogle faste daglige rutiner, og så skal hun til hvalpetræning.

Tilløk med hvakpen.. sikke fin hún er.. :D vi får vores hjem imorgen måske.. :D det glæder vi os også til... :D hvor kommer i fra? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Det skal han ikke være ked af :mrgreen:.... Karla røg også op i sengen den allerførste nat og har været der siden - på trods af, at hun ABSOLUT ikke skulle være i møblerne... Hun var i sofaen efter 4 dage :lol:

Det samme sagde min kæreste. men da hun sovet let og jeg ikke vågner når noget larmer. på 3 dagen røg han op i sengen, fordi han pev så meget hehe.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

hvor er hun skøn jeg får helt lyst til at få hvalp igen men nej nej det er der ikke plads til.

vi havde også sat mange regler op da vi fik tyson ingen hund i sofaen ingen hund i sengen osv tyson er både i sofa og seng, sjovt nok mener peter det er mig der gav efter men jeg har beviser på det modsatte så tag endelig billeder hvis i nu skulle få brug for beviser senere:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have!! :-)

Nu mangler vi bare at få hende vænt af med alle de der nuttede uvaner... :lol: Som fx. at tigge sig op i sengen om morgenen... - og lade være med at spise ALT hvad hun finder på sin vej!! :hmm:

Appetit mangler hun i hvert fald ikke... :-D - Men måske er det meningen at de skal spise/smage på alt??? - Ja, det er et stykke tid siden jeg har haft en hvalp!!

Link til indlæg
Del på andre sites

• 5 years later...
Hej,

øer jeg så heldig jeg lige har fundet en af Bellas hvalpe?! Det ligner virkelig.! Vi boede i Ringsted 09' hun fik et kuld- vi hedder Katrine og Niels- i så fald kunne jeg lokke voksen billeder ud af jer, det kunne være sjovt at se :)

Brugeren står som gæst, så hun er ikke herinde mere. Ikke under dét navn ihvertfald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyllykke med hvalpen.

Det er jo i høj grad en smags sag om man vil have hunde i sengen og møblet iøvrigt. Vi har det ikke, men vi har ret tykke "ægte tæpper" på gulvet og ovenpå dem lægger jeg sådan noget Vet-pet hunde-tæppe, som også et tykt og blødt. Der kan jeg så tage middagslur med de hunde der gider. Jeg brugte det iøvrigt også til træning til at være i bur de første nætter, hvor jeg så om dagen lige gav hvalpen 5-10 minutter i burdet mens jeg lå lige ved siden af.

Ikke hunde i møblerne, men gerne mennesker på gulvet. Vi har dog fra tid til anden diskuteret om vi skulle købe en brugt sofa som hundene godt må være i, men har ikke gjort alvor af det. Hyggeligt er det at hvile sig med hundene nussende rundt, bare de ikke fiser

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyllykke med hvalpen.

Det er jo i høj grad en smags sag om man vil have hunde i sengen og møblet iøvrigt. Vi har det ikke, men vi har ret tykke "ægte tæpper" på gulvet og ovenpå dem lægger jeg sådan noget Vet-pet hunde-tæppe, som også et tykt og blødt. Der kan jeg så tage middagslur med de hunde der gider. Jeg brugte det iøvrigt også til træning til at være i bur de første nætter, hvor jeg så om dagen lige gav hvalpen 5-10 minutter i burdet mens jeg lå lige ved siden af.

Ikke hunde i møblerne, ,men gerne mennesker på gulvet. Vi har dog fra tid til anden diskuteret om vi skulle køne en brugt sofa som hundene godt må være i, men har ikke gjort alvor af det. hyggeligt er det at hvile sig med hundene nussende rundt, bare de ikke fiser

Tråden er fra 2009, så mon ikke problemet er løst:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...