luckyluna Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 ....så jeg har tid til alt muligt hundenoget:shock: Nu havde vi et rigtig hyggeligt lille træf i sabro, men vi er friske på flere;-) Så er der nogen der har lyst til en gåtur eller leg (mine leger dog ikke ret meget af gangen) her de næste uger, så er vi super friske:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Hvis nogen har lyst til, at mødes i fx Solbjerg, er Mio helt sikkert frisk! Og nu har jeg jo meldt os til Rally Begynder hos Pia, men må desværre misse den første gang, da vi er i sommerhus.. Så hvis du har lyst til, at træne Rally igen, så er vi også friske på det. :5up: Ellers ønsker vi dig, Sheila Lækker-mås og Mysla-pigen, rigtig god ferie! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Hvis nogen har lyst til, at mødes i fx Solbjerg, er Mio helt sikkert frisk! Og nu har jeg jo meldt os til Rally Begynder hos Pia, men må desværre misse den første gang, da vi er i sommerhus.. Så hvis du har lyst til, at træne Rally igen, så er vi også friske på det. :5up: Ellers ønsker vi dig, Sheila Lækker-mås og Mysla-pigen, rigtig god ferie! :blink: Jeg skal også starte til rally-begynder ved pia, det bliver da hyggeligt:-) Vi er også friske på Solbjerg og gåtur på et eller andet tidspunkt, kan ikke helt forudsige mine dage, så prøv at si´en dag, så finder jeg ud af om jeg kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Hvis nogen har lyst til, at mødes i fx Solbjerg, er Mio helt sikkert frisk! Og nu har jeg jo meldt os til Rally Begynder hos Pia, men må desværre misse den første gang, da vi er i sommerhus.. Så hvis du har lyst til, at træne Rally igen, så er vi også friske på det. :5up: Ellers ønsker vi dig, Sheila Lækker-mås og Mysla-pigen, rigtig god ferie! :blink: næ, skal du gå ved pia:5up: Dejligt du fik blod på tanden. Mysla vil gerne med i solbjerg og vi vil også gerne træne rally igen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Vi er i hvert fald i Sabro torsdag aften - men skal nok træne lidt Selv om det aldrig bliver til noget alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Vi er i hvert fald i Sabro torsdag aften - men skal nok træne lidt Selv om det aldrig bliver til noget alligevel Selvfølgeligt får vi trænet, hvad er det for noget pjat?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Selvfølgeligt får vi trænet, hvad er det for noget pjat?? Hvorfor bliver mine hunde så aldrig bedre???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Hvorfor bliver mine hunde så aldrig bedre???? Hvem sir' de ikke gør det? Frk. jeg kvalificerer mig da lige til DM i 2. hug på LP1! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 Hvem sir' de ikke gør det? Frk. jeg kvalificerer mig da lige til DM i 2. hug på LP1! Det hjælper jo ikke meget, når man skal være dommer på dagen, vel??? Og til Splint's forsvar, så var hun kun lige 10 mdr. første gang og turde i hvert fald ikke blive liggende i fællesdæk, når der var hunde der gøede - nå Kommer du på torsdag??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 For dem der har lyst til Solbjerg, så forslår jeg en dag, hvor det ikke står ned i stride strømme... eller en dag hvor de "kloge" påstår, at det ikke vil i det mindste! Onsdag eftermiddag, torsdag formiddag/middag eller søndag? Bare byd ind! Jeg skal også starte til rally-begynder ved pia, det bliver da hyggeligt:-) Hvor hyggeligt.. så kender vi jo nogen vi skal på hold med. :5up: Så kommer jeg nok til at skrive til dig, for at høre hvad jeg gik glip af første gang! :blink: LuckyLuna: Ja, nu har I jo alle rost hende så meget, og hun virkede også rigtig sød i sin mail, så jeg glæder mig helt vildt. Kæresten blev godt nok lidt bleg da jeg fortalte, at vi skulle betale for træning to steder! Har du forresten printet dine rally-skilte fra nettet eller lavet dem selv? Kunne nemlig godt tænke mig nogle også! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2009 For dem der har lyst til Solbjerg, så forslår jeg en dag, hvor det ikke står ned i stride strømme... eller en dag hvor de "kloge" påstår, at det ikke vil i det mindste! Onsdag eftermiddag, torsdag formiddag/middag eller søndag? Bare byd ind! Hvor hyggeligt.. så kender vi jo nogen vi skal på hold med. :5up: Så kommer jeg nok til at skrive til dig, for at høre hvad jeg gik glip af første gang! :blink: LuckyLuna: Ja, nu har I jo alle rost hende så meget, og hun virkede også rigtig sød i sin mail, så jeg glæder mig helt vildt. Kæresten blev godt nok lidt bleg da jeg fortalte, at vi skulle betale for træning to steder! Har du forresten printet dine rally-skilte fra nettet eller lavet dem selv? Kunne nemlig godt tænke mig nogle også! :blink: Pia er bare sød:) rally skilte er printet ud fra rallylydighed.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts