Zaz-zaz Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Jeg synes næsten at lidt afpillet er bedre end den berner som Freya legede med her i onsdags... Det grænser næsten til dyreplageri... de giver ham 800g mad om dagen plus en 200g bøf hver aften.. dertil diverse kødben.. staklen er kun 8 mrd. og er oppe på 50kg... Nu kender jeg ikke til racestandarden inde for basserne.. men jeg ved bare at det er for meget, og at han simpelthen ingen talje havde. Man kunne heller ikke mærke hverken rygrad eller ribben.. eller bare en antydning... Jeg får altså lidt ondt af sådan en fyr... Overvægt i voksestadiet er jo simpelthen et stort NO NO NO!!! Åh nej, det går slet ikke. En Berner skal have talje og man skal kunne mærke dens ribben tydeligt. Ingen tvivl om det. Vores er 19 mdr og vejer 55,3 og så er han fin, men da han gik i åh-jeg-orker-ikke-at-spise-pga-alle-de-dejlige-vovse-damer-stadiet raslede kiloene af ham og det var knap så kønt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Mine får Oliver's lakseolie (som jeg syntes er ok i pris ) hver dag, minus måske en til to gange om ugen, hvis vi har været i byen om aftenen og kommer hjem efter hundenes normale spisetid, får de som regel foderet spredt ud over græsplænenen når vi kommer hjem og så kommer der altså ikke lakseolie på :blink: Har du prøvet at servere lakseolien uden foder? Mine hunde får det aldrig sammen med foder. Jeg har en lille skål, hvor jeg pumper olien op i og drysser Flex Vital over. Alle hundene står på stilke for at få det :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Har du prøvet at servere lakseolien uden foder? Mine hunde får det aldrig sammen med foder. Jeg har en lille skål, hvor jeg pumper olien op i og drysser Flex Vital over. Alle hundene står på stilke for at få det :mums: Flex Vital ? Hvad er nu det for en kreation ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Flex Vital ? Hvad er nu det for en kreation ?!? http://www.scanvet.dk/produkter.flexvital.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts