Gæst rasmusv Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg er ved og lde efter et hunde bur til otto, en golden retriever. Hvor stort siger man det skal være, jeg har hørt folk snakke om at hunden akkurart skal kunne vende sig og ikke mere. ALtså at buret skal være så lille som muligt. ville en golden kunne være i et bur der er l70b60h60 eks da det er de mål jeg ser mest Mvh Rasmus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2009 hvis det er til bilen, ja så skal det ikke være st¢re end han lige kan vende sig. Hvis det er til huset, skal det være temmelig stort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst rasmusv Besvaret Juli 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2009 det er til bilen, har fundet et hvor ejeren havde en kleiner münsterlander i mon ikke det kan klare en golden også så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2009 kleinere er ike ret store, ca springer spaniel st¢rrelse... sp¢rg om målene, og mål så din egen hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2009 Jeg er ved og lde efter et hunde bur til otto, en golden retriever. Hvor stort siger man det skal være, jeg har hørt folk snakke om at hunden akkurart skal kunne vende sig og ikke mere. ALtså at buret skal være så lille som muligt. ville en golden kunne være i et bur der er l70b60h60 eks da det er de mål jeg ser mest Mvh Rasmus Højden og bredden er fine til en golden, men 70 i dybden (længden) er lige småt nok - han vil ikke kunne ligge ned. En optimal dybde (længde) ville være omkring 90-95 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts