Gæst Nalle24 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvor tit må man bade sin hund?(med shampoo) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 Tulle bliver badet hver 2.-3. uge - og nogengange går der 4 uger imellem ... hendes pels bliver mere fyldig og lækker når hun er nybadet - og jeg synes at det jeg læser rundt omkring er, at hundene godt kan tåle at blive badet hyppigt - men at det sjældent er nødvendigt ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nalle24 Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 okay,ja jeg bader også Luna en gang om måned,med shampoo,og så for hun en skyller bare med vand,engang hver 14 dag,for da sætter sig meget møj i hendes lange pels,når hun er ude og løbe rundt Og hun ELSKER at bade (Kommer selv ind i kabinen,når jeg er i bad,og ville også bades ) Ved bare ikke om det er sundt for hendes hud?at bade hende engang om måned med shampoo..Bader hende i Natusan babyshampoo,som vores dyrelæge har anbefalet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 Jeg har altid hørt, at man ikke må bruge menneskeshampoo til hundene fordi deres huds ph-værdi er noget anderledes end vores ... måske er der nogen der ved noget mere om det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts