Amanda1996 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Der er et hus ikke så langt væk herfra. Stort set hver gang jeg går/kører forbi, hører jeg noget meget trist En eller to, måske tre hunde sidder inde i en bil og gør, de tramper rundt derinde og vil helt sikkert gerne ud. Vi har aldrig set de hunde vi kan høre. Aldrig! De sidder bare inde i den bil dagen lang, gætter jeg på... Jeg har engang set noget der lignede et varmeapparat, og så var der en ledning der førte ind i bilen. Det var da det var koldt udenfor, så det tyder på at de er i bilen meget... Jeg syntes bare jeg ville dele historien med jer. Kommenter den, hvis I altså ikke er mundlamme. Hilsen Amanda. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 nu ved jeg ikke om det er et privat hus eller en virksomhed, for hvis det er det sidste, kan det jo tænkes, at hundene er med på arbejde og befinder sig i bilen imens ejeren arbejder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 nu ved jeg ikke om det er et privat hus eller en virksomhed, for hvis det er det sidste, kan det jo tænkes, at hundene er med på arbejde og befinder sig i bilen imens ejeren arbejder.... Det er helt privat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts