Amanda1996 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 (Altså de leger sammen) Ja, hvad gør man så for at få dem til at holde op? Nogen gode råd og tips? (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Ber dem går hen at lægge sig?? Det plejer jeg at gøre, de får en slut-kommando og får så besked på at gå hen og lægge sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Jeg siger "PIGER" og så kastede jeg i begyndelsen en håndfuld godbidder hen til dem. Ret hurtigt gloede de på mig, straks jeg sagde "piger" og så kunne jeg aflede dem til an anden aktivitet. feks lukke dem udenfor, give et ben, kong eller noget at lave i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts