Hop til indhold

Det umulige er sket..

Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

Hektor har været ude at svømme.

Jordens mest anti-vandhund som får hysteriske grande-flip hver gang han har fået en drååååbe vand mellem tæerne, har rent faktisk været ude at SVØMME idag.

Vi var nede ved Bagsværd Sø hvor han legede med en stor gruppe andre hunde. Der var specielt en labradorpige og en bulldog-dreng som var ude at lege i vandet hele tiden... og da det var netop dem som Hektor legede allerbedst med, ja, så hoppede han altså også i... Og ikke kun med poterne.

Han dykkede hovedet under vandet, hyggedrak lidt, soppede, pjaskede, hoppede så vandet fløj rundt, legede trækkelege med pind mellem de to andre hunde og ja... så tog han en bette svømmetur også.

Mor er stolt. Mor er RIGTIG stolt! :D

Jeg troede aldrig jeg skulle opleve at se en grande i vandet. Min gamle tæve HADEDE vand som pesten... og Hektor får altid store flip når han bliver våd (det gjorde han så også her... tooooonsede rundt som en åndssvag, legeknurrede af træer, kastede blade op i luften med snuden, sprang over en oprejst golden og gik generelt rimelig meget amok. Men han hyggede sig...).

Hurraaaaah :D Jeg har fået en vandhund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Schyyyy :lol:

Jeg ejer ikke et kamera, så det er sssååååå sjældent at jeg får taget billeder af ham :( Forhåbentligt kan jeg genoptage successen en anden gang, hvor der er billedhjælp på slagmarken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Schyyyy :lol:

Jeg ejer ikke et kamera, så det er sssååååå sjældent at jeg får taget billeder af ham :( Forhåbentligt kan jeg genoptage successen en anden gang, hvor der er billedhjælp på slagmarken.

Tror godt at du kan få tv2 news helikopter til at filme det, de har alligevel ikke andet at lave:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agnete,

Altså, det med hjerneblødningen er faktisk et rimelig godt gæt. Eet eller andet MÅ der have været sket for ham i alle fald.

Vi har faktisk gået tur ved havet sammen med en bullmastiff-tæve i løbetid, som Hektor eeeeelsker selv når hun ikke er det. Hver gang han blev for meget for hende, listede hun bare en halv meter ud i vandkanten. Så sad Hektor bare forvirret inde på sandet og ynke-peb indtil hun kom tilbage til ham igen. SÅ meget har han hadet vand!

Måske har det været varmen der har gjort det? Han halser meget og har ikke rigtig appetit når det kommer til tørfodderet pt. Det kan være at han har nydt at blive nedkølet lidt, who knows?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, ser lige du er flyttet til Søborg!!! Jeg er ikke den store fotograf, men vil da gerne tage nogle billeder af Hektor, hvis altså Freya må komme med på billederne ;-)

Hektor ville da eeeeelske at lege med Freya. Det er så sjældent at vi møder andre grander :vinken:

Såå - det kan vi da sagtens finde ud af ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

( Har i savnet at høre fra mig? :blink: )

Huraa.. Lajka er godt nok en født som en vandhund, men har aldrig været i vand.. Når vi kommer med have slangen går hun rundt og ryster. Vi lader det bare blive sådan;-) Men man ved jo aldrig om hun lige pludselig hopper i vandet, vel? :-)

Hektor kan heller ikke lide haveslangen... Eller sågar bare et par sprøjt med en lille vandpistol. Men han hoppede nu alligevel i vandet her igår da han så at alle de andre hunde ville ned og lege i det våde.

Såååå - du kan åbenbart aldrig være sikker ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hektor ville da eeeeelske at lege med Freya. Det er så sjældent at vi møder andre grander :vinken:

Såå - det kan vi da sagtens finde ud af ;)

Har i gået tur oppe på radiomarken??

For så har min kæreste faktisk set jer, han kom hjem og sagde at han havde mødt en sort/hvid GD og den hed Hektor, jeg sagde bare ej hvor sjovt, det er ligesom ham i Odense, men det har jo sikkert været jer:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjj, hvor sjovt!!!

Jeg passer hus for mine forældre mens de er på ferie (heldige kartofler). De bor 5 min gang fra radiomarken og vi går tur derovre et par gange om dagen ;)

Det er et helt perfekt område.

Link til indlæg
Del på andre sites