Hop til indhold

Hjælp - Der er mærkelige ting i lumis ører!!


Aina B
 Share

Recommended Posts

Der er noget i Lumis ører. Det er ikke mider af hvad jeg kan se, men er det ekskrementer fra mider eller snavs eller? Jeg prøvede at rense lidt med en vatpind med vand på, men hun kunne virkelig ikke lide det og nogle af de store klumper var jeg bange for at komme til at skubbe ind.

Skal vi tage til lægen med det eller prøve igen selv? Har I nogle råd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Det der ville jeg tage til dyrlægen med - øren og øjenproblemer skal man ikke selv 'lege' for meget med - det kunne godt minde om ørenmider.

 

Eddike er supergodt til agurkesalat og til at afkalke kaffemaskinen, men ikke (efter hvad jeg ved) i et øre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville tage til dyrlægen med det!

Det ligner fuldstændig det Kency havde sidste sommer - en tur til dyrlægen og 2000 kr fattigere - hun havde betændelse helt inde ved trommehinden, så hun måtte i bedøvelse og have renset ørene.. :( Så jeg ville smutte til dyrlægen og få det tjekket - i stedet for selv at prøve alle mulige ting..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været ved dyrlægen og er blevet 1000 kr. fattigere :shock:

Det var noget svamp og bakterier der var i hendes ører. Det kan godt være allergi, men fordi hun ikke har haft det før, så behandler vi det som det er svamp og bakterier og så skal vi derind igen om 5 dage - og hun skal dryppes 2 gange om dagen i 14 dage. Så håber det kommer til at hjælpe.

Det lille pus er ikke glad for at blive dryppet i ørerne.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været ved dyrlægen og er blevet 1000 kr. fattigere :shock:

Det var noget svamp og bakterier der var i hendes ører. Det kan godt være allergi, men fordi hun ikke har haft det før, så behandler vi det som det er svamp og bakterier og så skal vi derind igen om 5 dage - og hun skal dryppes 2 gange om dagen i 14 dage. Så håber det kommer til at hjælpe.

Det lille pus er ikke glad for at blive dryppet i ørerne.. :(

 

Puha, stakkels Lumi. :ae: Godt du gik til dyrlægen med hende!

 

Ved du, om det smitter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, stakkels Lumi. :ae: Godt du gik til dyrlægen med hende!

 

Ved du, om det smitter?

 

Fik faktisk ikke spurgt - ringer lige til dem. Tror det umiddelbart ikke, da det nok er kommet pga vand i ørerne eller noget. Men vil da lige tjekke. Håber det ikke, så vi kan komme til agility i aften :-)

 

Redigering: - så fik jeg ringet, det smitter slet ikke :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik faktisk ikke spurgt - ringer lige til dem. Tror det umiddelbart ikke, da det nok er kommet pga vand i ørerne eller noget. Men vil da lige tjekke. Håber det ikke, så vi kan komme til agility i aften :-)

 

Redigering: - så fik jeg ringet, det smitter slet ikke :D

 

Super. :5up: Jeg tænkte nemlig på, om I kunne komme til agility. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...