MissMilladk Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Priceman skrev: Med den der kampvovse Elvis i din avatar sååååå, ja så er du en af de der folk, med hund. :blink: Ja, han var ved at angribe kameraet med sine store bidske øjne Jeg følte også lidt, at jeg satte livet på spil ved at tage det billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Kom lige til at spekulere over hvad der kommer til at se med "racer" som fx dansk spids og finsk hyrdehund, som jo ikke er officielt "rigtige" racer endnu? Der er sikkert mange af den slags...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg håber ikke forslaget blver gennemført Bare tanken om, at helt uskyldige og dejlige hvalpe skal aflives bare pga man ikke er 100% sikker på hvilken race/racer de er, gør mig rigtig ked af det.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 MissMilladk skrev: Ja, han var ved at angribe kameraet med sine store bidske øjne Jeg følte også lidt, at jeg satte livet på spil ved at tage det billede Jeg syntes lige han skulle smutte over med hurtig færgen Ebletoft -Odden og lege med Tex. [ATTACH]13023[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Pit-dog skrev: Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse. Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse? http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece Næh. Du kan da bare flytte til Danmark igen og følge med i debatten. Både DKK og DB har klart og tydeligt meldt ud at dét ikke vil løse problemet, da problemet er at finde i den anden ende af hundesnoren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Priceman skrev: Jeg syntes lige han skulle smutte over med hurtig færgen Ebletoft -Odden og lege med Tex. [ATTACH]13023[/ATTACH] Er det nu vil skal fortælle dine historier om tex? kampterrien i forklædning? han har 2 rotter til at lære ham kamp teknikker (selvom rotterne nok har glemt hvad det er) Tex er one of a kind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 guanomo skrev: Er det nu vil skal fortælle dine historier om tex? kampterrien i forklædning? han har 2 rotter til at lære ham kamp teknikker (selvom rotterne nok har glemt hvad det er) Tex er one of a kind Hehe. Han træner på Rotterne ( de store ) og fanger rotterne på marken (de små) Eller,, han har faktisk kun fanget een , men det lyder godt at han er rottebetvinger De store Rotter ken ikke fange en pind, de er for tunge i r...n til at fange mus og rotter. Men de er gode til at grave efter dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Priceman skrev: Jeg syntes lige han skulle smutte over med hurtig færgen Ebletoft -Odden og lege med Tex. [ATTACH]13023[/ATTACH] Hvor sødt - en albino cairn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Pit-dog skrev: Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse. Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse? http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece Det er sjovt, jeg sagde til Bjørn for et par dage siden at det næste vel bliver at Dumle kommer i farezonen. Det er han så nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst EngelAriel Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Ej, nu må de sku holde op, og tage at sætte sig ind i de problemracer det drejer sig om i stedet for. Det var dog det tåbeligste foreslag de længe er kommet med. Blandingshunde kan være ligeså gode som racerene hunde. . . men problemet ligger altså nu engang hos muskelhundene som bliver blandet, og det er ikke altid lige heldigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 MissMilladk skrev: Hvor sødt - en albino cairn Hey så lige dette indlæg. DET er ikke humor ,det der. Puuuuhaaaa. Du ved jo godt at en Cairn er en Westie uden hjern Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 17, 2009 Rapporter Share Besvaret August 17, 2009 Pit-dog skrev: Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse. Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse? http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece Det er da bare det dummeste! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts