Aslan Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Aslan er jo ved at være ret stærk i indkald, ikke perekt, men stærk! Jeg fløjter, Aslan kommer buldrene hen over marken for at gøre som mor ber om :blink: Det går så galt i det hunden søger øjnkontakt, og glemer at bremse (multi tasking er ikke Aslans stærke side) Man kunne vel godt hælde til at det er et indkald der gik galt :mrgreen: PS: jeg har et blå mærke på min fod og et ømt ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Aslan er jo ved at være ret stærk i indkald, ikke perekt, men stærk! Jeg fløjter, Aslan kommer buldrene hen over marken for at gøre som mor ber om :blink: Det går så galt i det hunden søger øjnkontakt, og glemer at bremse (multi tasking er ikke Aslans stærke side) Man kunne vel godt hælde til at det er et indkald der gik galt :mrgreen: PS: jeg har et blå mærke på min fod og et ømt ben Du må da ligesom os andre lærer at springe til side Det er såmænd lykkedes for selv lilletøsen at rende mig over ende ved et indkald, så sådan noget må man være forberedt på når man har overivrige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Aslan er jo ved at være ret stærk i indkald, ikke perekt, men stærk! Jeg fløjter, Aslan kommer buldrene hen over marken for at gøre som mor ber om :blink: Det går så galt i det hunden søger øjnkontakt, og glemer at bremse (multi tasking er ikke Aslans stærke side) Man kunne vel godt hælde til at det er et indkald der gik galt :mrgreen: PS: jeg har et blå mærke på min fod og et ømt ben Hehe tak for et yderst sjovt "indre billede" af en stor hund der kommer stormende, vil så gerne gøre tilfreds og glemmer at bremse *fniiis* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Hej, Undskyld jeg kunne ikke lade være med at grine:lol:, men jeg kender kun alt for godt til at springe for livet både med min egen hund men også når jeg er sammen med andre bernere - tror ikke at deres bremser virker optimalt;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Aslan er jo ved at være ret stærk i indkald, ikke perekt, men stærk! Jeg fløjter, Aslan kommer buldrene hen over marken for at gøre som mor ber om :blink: Det går så galt i det hunden søger øjnkontakt, og glemer at bremse (multi tasking er ikke Aslans stærke side) Man kunne vel godt hælde til at det er et indkald der gik galt :mrgreen: PS: jeg har et blå mærke på min fod og et ømt ben Multi tasking er i det hele taget ikke noget for mænd :blink: Jeg forstår dig Aslan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Hehe.. Jeg plejer at springe ind foran Nura fordi jeg gerne vil have at hun sætter sig foran mig, for derefter at gå på plads... Det ville nok være dumt med en hund i jeres størrelse, haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts