Gæst tepsil Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Hej jeg er ny her på siden og har 2 dejlige hunde den ene er en cairnterrie rigtig fræk og en stor blandet grand danoi han har lige været under bedøvelse i dag og fået ordnet sine tænder han er 9 år men dyrelægen trak en dårlig ud han skal have pencillien men HJÆLP jeg tror han har ondt hvad skal jeg dog gøre for og hjælpe ham nogen gode ideer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Hej jeg er ny her på siden og har 2 dejlige hunde den ene er en cairnterrie rigtig fræk og en stor blandet grand danoi han har lige været under bedøvelse i dag og fået ordnet sine tænder han er 9 år men dyrelægen trak en dårlig ud han skal have pencillien men HJÆLP jeg tror han har ondt hvad skal jeg dog gøre for og hjælpe ham nogen gode ideer Velkommen til Hunde Forum Glæder mig til at se billeder af dine hunde Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det, men er sikker på at der er andre der kan og vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Hej og velkommen til HF Fik du ikke noget smertestillende med fra dr. dyr? Hvis ikke kan du prøve at give en kodimagnyl - men endelig ikke noget med paracetamol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tepsil Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 fik ingen smertestillende men han er noget stille den stakkel snøft henter kodimagnyl i morgen tark for hjælpen ss Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 fik ingen smertestillende men han er noget stille den stakkel snøft henter kodimagnyl i morgen tark for hjælpen ss At han er stille nu kan sagtens være eftervirkningerne af bedøvelsen, sådan noget kan hænge længe i kroppen, han er sikkert frisk og frejdig igen i morgen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tepsil Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 At han er stille nu kan sagtens være eftervirkningerne af bedøvelsen, sådan noget kan hænge længe i kroppen, han er sikkert frisk og frejdig igen i morgen :ae: ja håber jeg også han går som har han ski....... i bukserne men neglene blev også klippet godt han kan nok heller ikke glemme at jeg bare gik mens den slemme dr dyr stod med ham men har prøvet og bløde hans mad lidt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts