Gæst Dogue1 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Ja det er sgu typisk... når det ikke lige er en nyhed som kan scores seertal på, ja så er det ikke interessant... jeg synes at man skal skærre alt over en kamp og lade være med at se igennem fingerne... Hvis man kan fortælle at en kamphund har gjort dit og dat, ja så kan man vel også fortælle denne nyhed i medierne... de burde skamme sig skulle de.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt troede ellers at uindificeret hunde var kamphunde :hmm: hvor er danmark på vej hen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt Jeg fatter ikke at de kan konstatere at det er hunde men ingen har set dem. Kun ved nøje undersøgelser af bidmærkerne kan man konkludere om det skulle være et medlem af Canis familien. Og intet andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 uanset hvad, er det ihvertfald synd for fårene..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg kører forbi området hver morgen når jeg skal i skole, og ja det ligner et oplagt sted for at en eller flere ræve kunne bo der. Men årstiden er forkert til at æde får/lam, da dyrene har vokset sig store nu, så en ræv skulle være godt gal i bøtten for at gå løs på et får... Men vi har mange løsgående hunde, fra gårdene heroppe, fordi folk ikke går så meget op i det med hundehold i thy:roll: og Gitte passer sine lam til punkt og prikke, så de kan umuligty have forvoldt skade på sig selv... Men stakkels små dyr:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bent Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Ræve tager som regel kun nyfødte lam, så det er sikkert hunde. Der er ingen oplysninger om ulve eller bjørne i området. Der er dog en der har set en lyserød elefant, men det var på bunden af en flaske Thy bjesk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg kender en mand, som har en vældig masse får, en vældig masse steder i landet. nogle af hans får blev engang angrebet af et par sankt. Bernhards hunde, der var stukket af hjemmefra. Faktisk har han oplevet ufatteligt mange hundeangreb på sine får. Men næ nej, det var jo ikke rigtige kamphunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg fatter ikke at de kan konstatere at det er hunde men ingen har set dem.Kun ved nøje undersøgelser af bidmærkerne kan man konkludere om det skulle være et medlem af Canis familien. Og intet andet. Er fårene blevet bidt, ja så er det nu nok et rovdyr, en kat tvivler jeg meget på det kan være, måske en grævling naaaa tror jeg heller ikke, en mår, lækat eller mink? helt sikkert heller ikke, ræve!? meget tvivlsomt. Det kunne helt sikkert have været en kongeørn, men så er jeg ret sikker på at der ville have været tydlige mærker efter klørene:blink: Hvilke andre muligheder er der tilbage. Ulve og bjørne har vi ikke lige i midt og vest jylland, hvilke andre muligheder er der tilbage Priceman:mrgreen::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt Altså noget skidt, hvor er det synd for fårene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts