Administrator Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 MÅNEDENS HUND SEPTEMBER 2009 Denne månedes kategori: "Fjollede udtryk" billeder. Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i: "Månedens hund" september 2009. HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. september kl. 21.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg. Denne måneds kategori er valgt af sidste måneds vinder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Øv altså, billedet er lidt uskarpt i stor format.... Jeg har ét, der minder, men det er slet slet ikke lige så godt... Så det blev det her... Med mindre det er for slemt... ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Tror Alto kan være med denne gang:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 En faaarlig løve med sylespidse hvalpetænder - klar til angreb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Izzies vilde dyne-lege-fjæs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 fjolle hovede [ATTACH]13593[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Charmetrolden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Oh, yeah - det er vores kategori, det her! Kimmi - what you see, is what you get Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Oh, yeah - det er vores kategori, det her! Kimmi - what you see, is what you get Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? Nej det der er da fæhunden:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Nej det der er da fæhunden:lun: He he... jep! Lige præcis! Eller i hvert fald en efterkommer.... Fæhunden's Kimmi Kiyani lever rigtig, rigtig godt op til sit navn Og ups... må vist lige klippe lidt i billedet... kan jo se en lille bitte Vilya nede i hjørnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? JA - for rollen som Ib er besat ude på vores træningsplads... Astagatoren løb med den - i et tæt opløb, selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Puha, hvor er det varmt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 (rettet) Jeg føler mig også ret godt hjemme i denne kategori Eneste problem er hvem der skal repræsentere husstanden, for vi har virkelig et par champs Redigeret September 3, 2009 af Umulia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst awina Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Nemo har de fedeste sovestillinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Yes, så kom tråden endelig! Min skønne cocker spaniel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Fjollede udtryk, det er vist lige Fie´s kategori og meget svært at udvælge et Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Samanta Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Dog kun i sort og hvid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 ... fehler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Mit bud, indtil videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Her tror jeg næsten Pelle kan være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Jeg er vild med denne katergori, sikke nogle sjove billeder. Jeg synes selv, at Tyson ser rimelig tumpet ud på dette billede. [ATTACH]13606[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Så fik jeg rettet størrelsen på billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Yndlings kikser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts