Gryn Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Sikke en masse herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Jeg tror man kan komme til at tisse i buskerne af den her tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Sikke mange billeder der kommer med denne gang! De er alle sammen super gode! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Yndlings kikser Det billed er da ikke kikset :hjerte: Synes han ligne en gammel vishund Altså, selvfølgelig er det lidt kikset, at han ligner sådan en vildt erfaren fyr taget hans alder i betragtning, men altså :blink: Jeg tror man kan komme til at tisse i buskerne af den her tråd Buskerne? Hvad er buskerne? Eller mener du buskene? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Det billed er da ikke kikset :hjerte: Synes han ligne en gammel vishund Altså, selvfølgelig er det lidt kikset, at han ligner sådan en vildt erfaren fyr taget hans alder i betragtning, men altså :blink: Buskerne? Hvad er buskerne? Eller mener du buskene? :blink: Jeg synes nu stadig, at han ser ret kikset ud, vishund eller ej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 (rettet) Det billed er da ikke kikset :hjerte: Synes han ligne en gammel vishund Altså, selvfølgelig er det lidt kikset, at han ligner sådan en vildt erfaren fyr taget hans alder i betragtning, men altså :blink: Buskerne? Hvad er buskerne? Eller mener du buskene? :blink: BUSKERNE/Bukserne Altså, i er nogle få herinde der virkelig ikke er særlig klåge når det kommer til det danske sprog Redigeret September 3, 2009 af Aslan måtte hellere sætte det rigtige ord ind :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Hi hi hi... fed tråd, hvor kan hunde se ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Jeg er vild med denne katergori, sikke nogle sjove billeder. Jeg synes selv, at Tyson ser rimelig tumpet ud på dette billede. [ATTACH]13606[/ATTACH] han ser ud som om han står og griner ad dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 han ser ud som om han står og griner ad dig Ja det er rigtigt sonja77 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jacob_schutz Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Den meget kendte Florapølse (også kendt som en meget træt Flora-hvalp ) - hun gik omkuld LIGE da vi kom ind i haven efter en gåtur med en masse hilsen på andre hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Puh, den var svær. Det må vist blive den her: [ATTACH]13616[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Puh, den var svær. Det må vist blive den her: [ATTACH]13616[/ATTACH] Dumle ser altid så sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 BUSKERNE/Bukserne Altså, i er nogle få herinde der virkelig ikke er særlig klåge når det kommer til det danske sprog Nåååhja, dåhmme mig, det havde jeg aldrig gættet - jeg er nemlig aaalt for dåhm 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Skønne billeder!! Jeg har også et super fjoget et af min lille dreng:-D[ATTACH]13643[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Her er Svea... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Her tror jeg lige vi kan være med....Beauty er mester i at se goofy fjollet lalleglad ud Det er muligt billedet bliver skiftet ud senere når jeg har været igennem flere, men det er da et godt bud synes jeg selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Det her billede falder vist under kategorien... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 Her er så vores bidrag.... hun er altså vågen på billedet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 han ser ud som om han står og griner ad dig Det gør han sikkert også - frække hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kawida Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 min hund...smiler, eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 Det er sååådan nogle gooode billeder der kommer her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mr. Calle Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 Luka efter leg i mudder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 Nej det der er da fæhunden:lun: PRÆCIS min tanke!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 6, 2009 Rapporter Share Besvaret September 6, 2009 Her kommer fjollede Louie von Batroldefjolle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 6, 2009 Rapporter Share Besvaret September 6, 2009 Her kommer fjollede Louie von Batroldefjolle Godt du valgte det billede, det tror jeg helt sikkert du kommer op i toppen med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts