Gæst bibi Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Henny så lidt forkert ud i hovedet når hun løb stærkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 1 uge til afstemningen begynder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 14, 2009 Rapporter Share Besvaret September 14, 2009 Her kommer vi Weee, :5up: fik lov at ændre, så her er mit nye bud til konkurrencen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 14, 2009 Rapporter Share Besvaret September 14, 2009 Her kommer vi Karina ser altid skøn-fjollet ud når hun sover :blink: Flere billeder tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 15, 2009 Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Mit bud med Koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Her kommer vi Karina ser altid skøn-fjollet ud når hun sover :blink: Hjææææælp, vil hellere bruge et andet billede, hvordan skifter jeg det her ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Meget nysgerrig hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hjææææælp, vil hellere bruge et andet billede, hvordan skifter jeg det her ud Du forventer vel ikke hjælp fra dine "konkurrenter"?? Ej, jeg ved det faktisk ikke, kan du evt slette indlægget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Her kommer vi Karina ser altid skøn-fjollet ud når hun sover :blink: Hjææææælp, vil hellere bruge et andet billede, hvordan skifter jeg det her ud Hvis du vil ændre det, kan du vel bare redigere indlægget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Mit forslag: Frigg: "VOV VOV VOV VOV" oversat til "Get me out of here!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Mit forslag: Frigg: "VOV VOV VOV VOV" oversat til "Get me out of here!" Oversødt billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Du forventer vel ikke hjælp fra dine "konkurrenter"?? Ej, jeg ved det faktisk ikke, kan du evt slette indlægget? Nå, ja, nu konkurrer vi jo ikke om en Nobelpris eller et meget vigtigt patent, så jo, det gjorde jeg vel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hvis du vil ændre det, kan du vel bare redigere indlægget? Nej jeg kan ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Nej jeg kan ikke Hm, mærkeligt, ... kan du ikke prøve at spørge admin? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Et totalt kikset billede af Stargirls hund, desværre ikke helt skarpt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hm, mærkeligt, ... kan du ikke prøve at spørge admin? Jo må jeg nok hellere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Her kommer vi Weee, :5up: fik lov at ændre, så her er mit nye bud til konkurrencen :blink: YaaaaaaY :banan: fik lov til at ændre, tak for hjælpen admin :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Her er Noomis bidrag:[ATTACH]14204[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Potemis Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Åh jeg har altså også mange gode kandidatbilleder... Jeg kunne næsten ikke vælge.. Men det her løb altså med sejren.. Min favorit indtil videre er Elvis.. Vi havde også et "Elvis billede", men der skulle ikke være 2 af den slags synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Her er Noomis bidrag:[ATTACH]14204[/ATTACH] Hun ser da ikke ud til at være overvældende begejstreret for den hue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Hun ser da ikke ud til at være overvældende begejstreret for den hue Det var hun heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Weeeee, så er der kuuuuun 2 dage til afstemningen begynder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Weeeee, så er der kuuuuun 2 dage til afstemningen begynder! D. 20. Er en Utrooolig dejlig dag søndag - d. 20. september :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 D. 20. Er en Utrooolig dejlig dag søndag - d. 20. september :pift: Ja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts