Amanda1996 Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Har altså lige ændret mit billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Lad mig præsentere.............fange NR 255, "Bette" Emil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Lad mig præsentere.............fange NR 255, "Bette" Emil. Super billede :5up: Men nu har jeg jo også en svaghed for den der trøje Han kommer da ikke til at se mindre bøllet ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Super billede :5up: Men nu har jeg jo også en svaghed for den der trøje Han kommer da ikke til at se mindre bøllet ud Haha, ja du har nemlig en svaghed for den trøje :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Lad mig præsentere.............fange NR 255, "Bette" Emil. Orw, super billede! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Næææh! Her kunne jeg jo også lægge mit nye yndlingsbillede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Dette er vist det mest fjollede billede vi har - plejer at slette dem med det samme. [ATTACH]13914[/ATTACH] Orv Hans øjne har samme farve som hatten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Næææh! Her kunne jeg jo også lægge mit nye yndlingsbillede Sikke et super duper billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Hit med afstemningen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Ja nu er det lige om hjørnet :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Ja nu er det lige om hjørnet :klovn: Ja Den burde have været her :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Ja Den burde have været her :bigsmile: Fem minutter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Fem minutter :5up: I må nok vente til i morgen. Amanda, kan du ikke huske, at admin en gang tidligere har skrevet til dig, at den først kommer dagen efter, fordi det først skal vurderes, om billederne lever op til kategorien? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 I må nok vente til i morgen. Amanda, kan du ikke huske, at admin en gang tidligere har skrevet til dig, at den først kommer dagen efter, fordi det først skal vurderes, om billederne lever op til kategorien? Nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 I må nok vente til i morgen. Amanda, kan du ikke huske, at admin en gang tidligere har skrevet til dig, at den først kommer dagen efter, fordi det først skal vurderes, om billederne lever op til kategorien? Okay det vidste jeg ikke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Det er ellers lettere at huske med den tyvende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 hallooo kommer der ik snart en afstemning?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts