Gæst Breton-Jet Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hurra! Nu fik vi endelig hvores breton hvalp! Hun er tilledsfuld, modig, Og slet ikke nervøs! I stambogen hedder hun Hutu Izzy, Men vi vil nok kalde hende for flora da hun ligner en flora og i sind er som en flora vi kender Hun er meget legesyg og jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette jeg er bare så glad for hende ! OXOX Nullermusen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Hun er s¢d :hjerte: tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Maange Tak! Må løbe hun tissede ;/' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Så er der mad! :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Tillykke med hende, hun ser dejlig ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Tillykke med hende, hun ser sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Tillykke med hende, hvor er hun dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Mange tak det er hun også :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts