Jane Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 I dag gik vi tur med en tæve, der var i slutningen af sin løbetid. Victor var overhovedet ikke intereserret på den måde, han legede med hende som han plejer. Han er immervæk et år nu og som jeg husker det, så var Oskar begyndt at syntes at tæverne var spændende, da han var i den alder. Ikke at det gør noget, at han ikke er interresseret endnu, det kan som hurtig nok komme. Det undre mig bare lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 7, 2009 Rapporter Share Besvaret September 7, 2009 Dumle var omkring 1½ inden han "rigtig" begyndte at vise interesse. Da han var ca.8mdr kunne han godt vise interesse hvis de var i løbetid, men nu er det ligemeget om de er i løbetid eller ej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bent Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Det gjorde Zantos,onsdag i sidste uge, da den under trænning fandt ud af at en tæve var i løbetid. Den er 8 måneder nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 5 mdr. Og brormand viste interesse allerede en del tidligere ved jeg. Men de var også 4 hanner ud af 4 hvalpe, så der har måske været godt gang i testosteronen hjemmefra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Dumle var omkring 1½ inden han "rigtig" begyndte at vise interesse. Da han var ca.8mdr kunne han godt vise interesse hvis de var i løbetid, men nu er det ligemeget om de er i løbetid eller ej Så er der jo et halvt år at løbe på. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 5 mdr. Og brormand viste interesse allerede en del tidligere ved jeg. Men de var også 4 hanner ud af 4 hvalpe, så der har måske været godt gang i testosteronen hjemmefra Victor har nok for meget østrogen i blodet. Han har 6 søstre og 2 brødre. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Bassen var 8-9 mdr og han er still going strong nu hvor han er 20 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Aslan begyndte at "parre" hans tante Emma da han var 6-7 mdr, og var i sin første "løbetid" (en tæve der var løbsk) da han var omkring et år og guuuuuuuuuud hvor han tudede det var simpelthen så frustrerende og irriterende og pinligt! Nu labber han tæve tis i sig Og sidst han mødtes med GD Freya skulle han HELE siden slikke hende :evil::evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Leroy er slet ikke begyndt at interessere sig for den slags endnu. Og han bliver 1 år om en uge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Omkring ½ år vil jeg tro :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Aslan begyndte at "parre" hans tante Emma da han var 6-7 mdr, og var i sin første "løbetid" (en tæve der var løbsk) da han var omkring et år og guuuuuuuuuud hvor han tudede det var simpelthen så frustrerende og irriterende og pinligt! Nu labber han tæve tis i sig Og sidst han mødtes med GD Freya skulle han HELE siden slikke hende :evil::evil: Hmm.. lyder som en god beskrivelse af Mio.. :hmm: Ved ikke om det var tæve-interesse eller bare leg, men han humpede allerede bamser da han var 3-4mdr, og han begyndte at hoppe på andre hunde da han var 5-6mdr. Og da han var omkring 7mdr, blev han tæve-fikseret. Idag hvor han lige er lidt over et år, kan han slet ikke lege, hvis der er en lækker tæve i nærheden! Og han render konstant med snuden bagi dem, med klaprende tænder og savl Så jeg ville elske en hund der var lidt "bagud"! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Mine forældres terrie blev interesseret da han var 8 uger - de havde en tæve i løbetid og alle bildte dem ind at man da sagtens kunne hente en han-hvalp hjem, han hylede non stop og hverken drak eller spiste i 2 døgn før han blev sendt på ferie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 10, 2009 Rapporter Share Besvaret September 10, 2009 Mine forældres terrie blev interesseret da han var 8 uger - de havde en tæve i løbetid og alle bildte dem ind at man da sagtens kunne hente en han-hvalp hjem, han hylede non stop og hverken drak eller spiste i 2 døgn før han blev sendt på ferie :shock::shock: Den var jo kun et barn :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 10, 2009 Rapporter Share Besvaret September 10, 2009 Mine forældres terrie blev interesseret da han var 8 uger - de havde en tæve i løbetid og alle bildte dem ind at man da sagtens kunne hente en han-hvalp hjem, han hylede non stop og hverken drak eller spiste i 2 døgn før han blev sendt på ferie Næppe sexuelt interesseret. Mon ikke det havde mere at gøre med utrygheden ved at blive taget væk hjemmefra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret September 10, 2009 Rapporter Share Besvaret September 10, 2009 Har nu også set en 8 uger hvalp, som stadig var i opdrætters hjem, lave "frække øre" til en løbsk tæve. Men jeg er enig med dig, den bette knægt er nok ikke helt klar over hvad det er som trigger hans nysgerighed og flirten - han blev jo klart ikke seksuelt opstemt af den løbske tæve. Kan simpelthen ikke huske hvor gammel min knægt var. Der er ingen rigtig interese over for hans mor og søster Padmé går kun i løbetid en gang om året. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 12, 2009 Rapporter Share Besvaret September 12, 2009 Jeg har haft hanner, der nærmest aldrig blev interesseret i tæver i løb og min sidste han var vel ca. 6 1/2 mdr, lettede ikke ben endnu og skiftede stadig tænder, da han gennemførte sin 1ste parring. Så det er vidt forskelligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts