Amanda1996 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hvad er din(e) hund(e)s yndlingsgodbidder tror du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Hvad er din(e) hund(e)s yndlingsgodbidder tror du? ´ Det er ikke noget jeg tror det er noget jeg VED:mrgreen: det er OLIVER'S LIVER BITES De eeelsker det!! Men det eneste dårlige er at det ser SÅ ulækkert ud! Det er så klamt! men super til træning!:blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 ALT hvad der kan spises Jeg har endnu ikke formået at udrede, om der er noget, der er mere lækkert end andet. Dog har jeg en MEGET svag fornemmelse af, at frolic og levergodbidder er en bette anelse lækrere end tørfoder? Jeg er dog langt fra sikker.. Ok, oksebidder med lidt hvidløgssalt er dog delikassen efter nærmere eftertanke - men altså, Møffe er bare madGLAD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Chihuahua, helst som sushi(RÅ) og børnefingre.... Jeg tror at Pablos er kylling og Victorias er pølser.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Chihuahua, helst som sushi(RÅ) og børnefingre.... Jeg tror at Pablos er kylling og Victorias er pølser.. Hvad, skal vi tolke det som, at det i virkeligheden er kylling, der er Pablos favorit og pølser, der er Victorias favorit :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Hvad, skal vi tolke det som, at det i virkeligheden er kylling, der er Pablos favorit og pølser, der er Victorias favorit :blink: Nej at Pablo er en kylling, samt at hans livret er Victorias pølser... jo, det du skrev... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Alle kræene jeg har haft fingre i, har ædt alt.... Gamle Boelle så dog ud til at syntes at ormekurene var overordentligt lækre... Det samme med de dersens kreatin og protein piller.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Alle kræene jeg har haft fingre i, har ædt alt.... Gamle Boelle så dog ud til at syntes at ormekurene var overordentligt lækre... Det samme med de dersens kreatin og protein piller.... Haha, han havde da vist en alternativ smagsløg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Her er det vist frolic, ost eller pølser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Haha, han havde da vist en alternativ smagsløg Næhh.... Men sålænge det kom fra min hånd, så var det mam... Forsøgte min mor at fodre det i ham, så gik han sin vej. Hvilket var lidt et problem, da han var i pleje ved mine forældre, når jeg ikke var hjemme.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Rå hakket ko. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 9, 2009 Rapporter Share Besvaret September 9, 2009 Næhh.... Men sålænge det kom fra min hånd, så var det mam... Forsøgte min mor at fodre det i ham, så gik han sin vej. Hvilket var lidt et problem, da han var i pleje ved mine forældre, når jeg ikke var hjemme.... Nåja, nu tænkte jeg, hvis han syntes det var mere delikat end det almindelige foder Og stakkels din mor, så havde hun da vist sin sag for, nu hun passede ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 11, 2009 Rapporter Share Besvaret September 11, 2009 Alt hvad der kan spises:-D Dog undtaget tørfoderlignende godbidder, det gider de ikke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 11, 2009 Rapporter Share Besvaret September 11, 2009 Saftigt kylling, skinke, oksekød... Udover det så nogle bløde godbidder som jeg har fundet i Tyskland. Kan ikke huske hvad de hedder, ej heler finde posen. Der er en cavalier udenpå. (Ville ønske jeg havde en labs'er der bare ville æde alt. (Tænker specielt på min kærestes tidligere hund, der ville udføre tricks for tørt fuglebrød i haven). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 11, 2009 Rapporter Share Besvaret September 11, 2009 Kylling, pølser, pizza, kartoffelsuppe, kager, stegt lever, ost, æbleskiver... you name it bare den lille skid tror det kommer fra bordet. Så får man pludselig apetiten tilbage selvom det var nej-tak til eget mad 5 minutter forinden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 11, 2009 Rapporter Share Besvaret September 11, 2009 Pølser og hjemmelavede levergodbidder er det Anton vil gøre mest for at få. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret September 11, 2009 Rapporter Share Besvaret September 11, 2009 Mini marv, frolich, Rufus, lever, hjerte, kylling og roastbeef Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 12, 2009 Rapporter Share Besvaret September 12, 2009 1. kotteletter stegt og skåret ud i læker bidder 2. Pølser 3. andet pålæg Kiki er den krævende og Koda den altædende men kan dog mærke at noget tænder ham mere end andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2009 Rapporter Share Besvaret September 12, 2009 Indtil videre er det tørfisk, regnorme, øko-pølse, leverpostejsmadder, skinkestrimler. Og kattens vådkost - den har han så lige fundet ud af hvordan man får fat i Mmmh, den er god.. Folks ulækre efterladte halve burgere, franskbrøds endestykker og tør rugbrød er også vildt spændende på en gåtur Byt med en godbid? Niksen biksen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Hjemmelavede levergodbidder:5up:pølsetern, ja i dag prøvede vi med skinketern, de var også ok, vi har ALTID noget med til træning som vi ikke bruger herhjemme, her hjemme bruger vi Vuffi, de er store men dem deler vi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Baldur vil gøre ALT for resterne af en grillkylling Jeg har jo et stort problem med at Baldur er vandskræk, og han er 100% overbevist om at det gør sindsygt ond at få vasket fødderne.... I går havde jeg så resterne fra en halv grillkylling, og så fik jeg for første gang nogensinde lov til at vaske hans fødder med en vaskekuld. Dette har været forsøgt et utal af gange før, og det er altid endt med at han er flygtet og nærmest har kravlet hen af gulvet for at komme væk. Men med en resterne af en grillkylling, så kan jeg få lov til alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 280292 Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Der er ingen tvivl om hvad min hund bedst kan lide. Med små stykker Pedigree Schmackos kan jeg simpelthen lærer min hund alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 leverpostej og tørretgrisseøre og fiskedeller. ps tørret grisseøre lugter meget meget skit men tulle elsker det så jeg lever med stangen i sirga et kvaterstid til hun er ferdig, så lætter stangen efter 20 minutter med vinduet åbent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 leverpostej og tørretgrisseøre og fiskedeller. ps tørret grisseøre lugter meget meget skit men tulle elsker det så jeg lever med stangen i sirga et kvaterstid til hun er ferdig, så lætter stangen efter 20 minutter med vinduet åbent. Fiskefrikadeller... Det er lækkert, men det lugter ikke så godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts