Gæst stone Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 hej jeg har en tæve på 2 år. jeg har lige flyttet nyt sted hen med min hund og hun kan slet ikk finde ud af og være alene hjemme efter vi er flyttet hun går rundt og piver og gør hele dagen, nogen der har nogen gode råd om hva jeg kan gøre. eller skal jeg bare give det tid. på forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Alene-hjemme træning én gang om igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 Jep du skal starte alene-hjemme træning forfra igen, som Dennis også siger:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stone Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 tak for det. så starter vi på det igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts